  • 1. Data: 2013-01-01 20:51:38
    Temat: oddanie do uzytku a przyłacze elektryczne z prowizorki
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    witam

    czy fakt ze mam prad z prowizorki budowlanej przeszkadza w oddaniu do uzytku domu?

    dzieki za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2013-01-01 21:12:35
    Temat: Re: oddanie do uzytku a przylacze elektryczne z prowizorki
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Uzytkownik "decore-meble.pl" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    witam

    > czy fakt ze mam prad z prowizorki budowlanej przeszkadza w oddaniu do
    > uzytku domu?

    To nie przeszkadza ale....

    Trzeba odebrac instalacje i ktos musi sie pod tym podpisac
    zrobic pomiary ktore i tak PiNB ma w nosie ;-)))
    Wszystko sie da zrobic.

    Z jaka firma masz podpisana umowe na prad ?

    pozdrawiam
    Adams