  • 1. Data: 2013-01-01 20:47:08
    Temat: cieknie spod brodzika - czy to mozna uszczelnic sposobem
    Od: "d...@d...pl" <r...@g...com>

    krew mnie zalewa

    glazurnik montowal brodzik i po tygodniu i dwoch prysznicach na plytkach pojawila sie
    woda

    tego fachowca mam juz dosc i dlatego chcialbym zapytac czy jest jakiś sposob zeby
    uszczelnic takie cudo bez rozbierania wszytkiego, niestety po wyczyszczeniu z
    sylikonu i demontazu praktycznie kolki mocujace listwy boczne będe musial wiercic
    jeszcze raz - mimo ze kabina do tanich nie nalezala.

    Na 99% nie jest uszczelniony sztucer pomiedzy gietką rurą z syfonu a odplywem

    dzieki za pomoc

    http://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2013-01-01 20:50:32
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "d...@d...pl" <r...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    krew mnie zalewa

    > glazurnik montowal brodzik i po tygodniu i dwoch prysznicach na plytkach
    > pojawila sie woda

    Brodzik należy odsunąć od kafelek na około 5mm tak aby silikon miał miejsce
    i aby mógł pracować zamiast zostać ścięty podczas chodzenia po brodziku.

    W ogóle zrób foty i pokaż o co chodzi.

  • 3. Data: 2013-01-01 21:08:05
    Od: r...@g...com

    tylko u mnie woda wylazi spod brodzika

    boki sa dobrze zasylikonowane

  • 4. Data: 2013-01-01 21:24:08
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    <r...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > tylko u mnie woda wylazi spod brodzika
    >
    > boki sa dobrze zasylikonowane

    To bedziesz musial go wyjac.

  • 5. Data: 2013-01-01 21:32:51
    Od: Art <d...@d...pl>

    na moje oko / i dziesięć odebranych brodzików po kafelkarzach/ to wyciek
    jest z rur odprowadzających wodę
    uszczelnianie silikonem krawędzi brodzika nic nie da... nie o to
    przecież chodzi. Szczelne ma być odprowadzenie ścieków i na tym
    proponuje skoncentrować uwagę.

  • 6. Data: 2013-01-01 23:30:18
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-01-01 20:47, d...@d...pl pisze:
    ontazu praktycznie kolki mocujace listwy boczne będe musial wiercic
    jeszcze raz - mimo ze kabina do tanich nie nalezala.

    > Na 99% nie jest uszczelniony sztucer pomiedzy gietką rurą z syfonu a odplywem

    Jeśli to akryl, to kup silikon Soudala do akrylu i obrób jeszcze raz.

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 7. Data: 2013-01-02 05:38:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    d...@d...pl wrote:
> [...]
    > kabina do tanich nie nalezala.
    >
    > Na 99% nie jest uszczelniony sztucer pomiedzy gietką rurą z syfonu a

    brodzik jakiej firmy i jakiego typu?