  • 1. Data: 2012-12-31 18:11:41
    Temat: Gerda - 31.12.2012
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    dzis ok. 9-12 probowalem dodzownic sie do kogokolwiek z firmy Gerda
    (numery ze strony gerda.pl) - i dupa. Tak, jakby firma nie stniala.
    Zadna sekretarka, zadna poczta glosowa (ze nie pracujemy), zaden
    przedstawiciel regionalny (z 5 numerow probowalem) - nikt nie odebral
    rozmowy.

    PORAZKA panowie i panie z Gerda.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-12-31 18:27:16
    Temat: Re: Gerda - 31.12.2012
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-31 18:11, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > Zadna sekretarka, zadna poczta glosowa (ze nie pracujemy), zaden
    > przedstawiciel regionalny (z 5 numerow probowalem) - nikt nie odebral

    Miałem podobną sytuację, potrzebowałem pomocy spod telefonu wsparciowego
    pewnej firmy, nie będę pisał jakiej, ale nie przeżywam tego tak jak
    Ty.Trochę wyrozumiałości, sam pewno też odpoczywasz.

  • 3. Data: 2013-01-01 02:13:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    użytkownik pusta kratka OD: pisze tak:

    > dzis ok. 9-12 probowalem dodzownic sie do kogokolwiek z firmy Gerda

    31 grudnia wyżera ludziom mózgi.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2013-01-01 08:59:19
    Od: SJS <s...@p...pl>

> [...]
    > Zadna sekretarka, zadna poczta glosowa (ze nie pracujemy), zaden
    > przedstawiciel regionalny (z 5 numerow probowalem) - nikt nie odebral

    miałeś dyżurnych otwieraczy i dorabiaczy więc po co ci była firma Gerda?
    tak z ciekawości pytam

    --
    sjs

  • 5. Data: 2013-01-01 11:31:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.12.2012 18:11, a...@p...pl pisze:
    > czesc,
    >
    > dzis ok. 9-12 probowalem dodzownic sie do kogokolwiek z firmy Gerda
    > (numery ze strony gerda.pl) - i dupa. Tak, jakby firma nie stniala.

    1. NTG
    2. Jakby odebrał automat, też byś zrzędził
    3. Sylwester pomiędzy niedzielą a Nowym Rokiem... pomyśl...

  • 6. Data: 2013-01-01 12:58:13
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    To syndrom nirvany w jaką pogrąża się nasz nieszczęśliwy kraj co roku.
    Zresztą nie tylko przy tej (Boże Narodzenie/Nowy Rok) okazji.
    Już teraz mozna znaleźć analizy co w tym roku z czym można połaczyć żeby nic
    nie robić przez dłuższy czas.
    Jeden z wielu objawów ciężkiej choroby w jaką wpędzili świat Umiłowani
    Przywódcy.
    A w Polsce, jak zawsze, wszystko występuje w szczególnie kuriozalnej formie.

  • 7. Data: 2013-01-01 13:00:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zapinio wrote:
> [...]
    > Przywódcy.
    > A w Polsce, jak zawsze, wszystko występuje w szczególnie kuriozalnej

    w sam raz polacy są sporo bardziej pracowici i zapracowani niż reszt
    aobywateli Unii wiec troche wolnego nam sie nalezy jak kość psu.

  • 8. Data: 2013-01-01 13:26:04
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Są potwornie zapracowani.
    Do tego stopnia, że nie mają czasu powiedzieć co właściwie robią.
    Ci przedstawiciele regionalni, generalni dystrybutorzy, specjaliści od spraw
    zbytecznych.
    Życzę zdrowego oglądu rzeczywistości w Nowym Roku.

  • 9. Data: 2013-01-01 14:07:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zapinio wrote:
> [...]
    > od spraw zbytecznych.
    > Życzę zdrowego oglądu rzeczywistości w Nowym Roku.

    nie no pewnie nic nei robią :)

  • 10. Data: 2013-01-01 15:45:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Jan 2013 13:26:04 +0100 osobnik zwany zapinio
    napisał:

    > S? potwornie zapracowani.
    > Do tego stopnia, ?e nie maj? czasu powiedzieae co w?a?ciwie robi?. Ci
    > przedstawiciele regionalni, generalni dystrybutorzy, specjali?ci od
    > spraw zbytecznych.

    no to na co czekasz? Załóż firmę bez tych zbytecznych i wygrasz z nimi na
    rynku bez problemu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?