  • 11. Data: 2013-01-01 19:06:21
    Temat: Re: Gerda - 31.12.2012
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-01-01 14:07, Marek Dyjor wrote:
    > nie no pewnie nic nei robią :)

    Ale za to z jakim zaangażowaniem! ;-)

    Piotrek

  • 12. Data: 2013-01-01 19:19:09
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-12-31 18:11, a...@p...pl pisze:
    > czesc,
    >
    > dzis ok. 9-12 probowalem dodzownic sie do kogokolwiek z firmy Gerda
    > (numery ze strony gerda.pl) - i dupa. Tak, jakby firma nie stniala.
    > Zadna sekretarka, zadna poczta glosowa (ze nie pracujemy), zaden
    > przedstawiciel regionalny (z 5 numerow probowalem) - nikt nie odebral
    > rozmowy.
    >
    > PORAZKA panowie i panie z Gerda.

    To rzeczywiście oburzające.
    Ja kupiłem światełka na choinkę i w Sylwestra się zepsuły i tak samo pod
    numerami telefonów importera oraz producenta w Chinach nikt nie
    odpowiadał. To straszne tak zostawić klienta na pastwę losu.
    Jacek

  • 13. Data: 2013-01-04 15:11:38
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 31 Dec 2012 18:11:41 +0100, a...@p...pl wrote:

> [...]
    >Zadna sekretarka, zadna poczta glosowa (ze nie pracujemy), zaden
    >przedstawiciel regionalny (z 5 numerow probowalem) - nikt nie odebral

    wystarczyloby automat z Szczesliwego Nowego Roku 2013 zyczy
    Gerda....Dzis nie pracujemy - zapraszamy w nowym roku

    a tak nie wiadomo nic. Nikt nie odebral.....

    --
    ThinkXtra

  • 14. Data: 2013-01-04 21:37:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 4 stycznia 2013 15:11:38 UTC+1 użytkownik a...@p...pl napisał:

    > wystarczyloby automat z Szczesliwego Nowego Roku 2013 zyczy
    > Gerda....Dzis nie pracujemy - zapraszamy w nowym roku

    Wtedy bys narzekal ze straciles kase na telefon z bzdurnym komunikatem a i tak nic
    nie zalatwiles :D Nikt nie odbiera = nikogo nie ma. Mnie bardziej denerwuja takie
    wlasnie bezsensowne automaty.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 15. Data: 2013-01-04 22:32:25
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 4 Jan 2013 12:37:43 -0800 (PST), Adam <a...@g...com>
    wrote:

> [...]
    nie zalatwiles :D Nikt nie odbiera = nikogo nie ma. Mnie bardziej denerwuja takie

    a tak stracilem pol godziny na wydzwanianie po wielu numerach. Takie
    zachowanie firmy, ktora chce byc firma pan-europejska jest troche nie
    takie!!!

    --
    ThinkXtra