  • 1. Data: 2013-01-02 01:07:19
    Temat: O fuszerce w modlinie
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    2738,Wszyscy_wiedzieli__ze_pas_startowy_w_Modlinie_t
    o_fuszerka_.html

    Jednak zły beton lub źle układany lub jedno i drugie. Teraz posypią sie
    paragony, oj posypią :-)
    Nigdzie nie mogę odszukać info kiedy lali te płyty pasa startowego :-) Ile
    było na termometrze ?

  • 2. Data: 2013-01-02 05:41:00
    Temat: Re: O fuszerce w modlinie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > sie paragony, oj posypią :-)
    > Nigdzie nie mogę odszukać info kiedy lali te płyty pasa startowego

    przecież miało być szybko i tanio...

    wybrali w przetargu firme która to zrobiła pewnie za 60% wartości kosztorysu
    inwestorskiego no to teraz jest to co jest.

    druga opcja, inwestor kazał zrobić mimo braku warunków. trzecia projektant
    spartolił projekt.

  • 3. Data: 2013-01-02 11:26:57
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

> [...]
    > kosztorysu inwestorskiego no to teraz jest to co jest.
    >

    > druga opcja, inwestor kazał zrobić mimo braku warunków. trzecia projektant

    Ciekawe kiedy lali ten beton? Nie obiło ci się o uszy?
    Mnie się tak łuszczył beton na ostatnich 2 przęsłach ogrodzenia co złapał
    mróz i musiałem je wyrwać wiosną i wylać na nowo.
    Schodziły płaty :-) A przesła lane 3-4 dni wcześniej dały radę związać i są
    cacy :-)

  • 4. Data: 2013-01-02 19:12:50
    Od: "KS" <o...@o...pl>

> [...]
    > złapał mróz i musiałem je wyrwać wiosną i wylać na nowo.
    > Schodziły płaty :-) A przesła lane 3-4 dni wcześniej dały radę

    Nie wiem kiedy lali ale tu są jakieś zdjęcia.
    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=20644
    9&page=113

    Pozdrawiam
    K.S.

  • 5. Data: 2013-01-03 01:18:06
    Od: 1cm <j...@g...com>

    Erbud rozpoczął remont pasa w marcu, a zakończył w październiku 2011r.
    Werzchnią warstwę betonu wylewali czescy podwykonawcy na początku lipca.

  • 6. Data: 2013-01-03 02:53:57
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "1cm" <j...@g...com> wrote in message

    > Erbud rozpoczął remont pasa w marcu, a zakończył w październiku 2011r.
    > Werzchnią warstwę betonu wylewali czescy podwykonawcy na początku lipca.

    Czescy. Czyli już odpowiedzialności nie ma. Wpadli na pomysł żeby brac
    podwykonawców z zagranicy, ciekawe.
    Ten beton ogólnie wyglada źle.Czasem widzi się piekne betony, wręcz bez
    skazy. Ten jest taki jakiś w dziurki jakby nie do końca zagęszczony.

  • 7. Data: 2013-01-03 03:37:16
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "1cm" <j...@g...com> wrote in message

    > Erbud rozpoczął remont pasa w marcu, a zakończył w październiku 2011r.
    > Werzchnią warstwę betonu wylewali czescy podwykonawcy na początku lipca.

    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=20644
    9&page=119
    Mają rację. Zgarneli śmieci po rozbiórce starego pasa i dosypali ten cały
    syf do betonu po zmieleniu. Tam poprzednio widać kawałek czegoś pod
    odpryskiem. W poprzednim linku. Ale jazda.

  • 8. Data: 2013-01-03 08:13:47
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-01-02 19:12, KS pisze:

    > Nie wiem kiedy lali ale tu są jakieś zdjęcia.
    > http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=20644
    9&page=113

    > Pozdrawiam
    > K.S.

    Wygląda na ewidentne partactwo

    --
    sjs

  • 9. Data: 2013-01-03 08:18:09
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-01-02 01:07, kiki pisze:
> [...]
    > paragony, oj posypią :-)
    > Nigdzie nie mogę odszukać info kiedy lali te płyty pasa startowego :-)
    mamy Basen Narodowy
    a teraz co?
    Pas Narodowy?
    jaką nazwę proponujecie na to partactwo?
    Łupek Narodowy?

    --
    sjs

  • 10. Data: 2013-01-03 10:20:13
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Pas Narodowy?
    >jaką nazwę proponujecie na to partactwo?
    >Łupek Narodowy?

    To nie jest wina ceny , ale braku kontroli i nadzoru ...
    Osoby które nadzorowały budowę powinny być od razu dyscyplinarnie wywalone i
    mieć zakaz wykonywania pracy na stanowisku jakie wykonywali , a jeśli to
    jacyś urzędnicy to zakaz pracy w instytucjach budżetowych ...
    W specyfikacji przetargowej można zapisać dokładnie jakie parametry ma mieć
    beton i itd ...

    Tyle że potem trzeba tego pilnować ...

    Tutaj widać inspektorzy wzięli kasę i zapewne przyjechali tylko przybić
    pieczątkę i zabrać kasę za "nadzór".
    I właśnie tak powstają fuszerki ...

    Brak nadzoru i kiepsko napisany przetarg ...

    gdyby była odpowiedzialność to by fuszerek nie było , bo by inspektor
    pilnował wykonawcy bo bałby się o pracę. Wiedziałby że jakby "zawalił" to
    już by nie miał szansy pracy w zawodzie ...

    Ale wtedy by nie było przewałów i okazało się że mamy super drogi które
    wytrzymują kilkanaście (dziesiąt) lat bez remontu i to była by tragedia dla
    wielu firm z ich "fahofcami" ...