  • 191. Data: 2013-01-07 16:05:23
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:

    > I znów piszesz o tym co po Gierku. Za Gierka półki były pełne.
    > Było takie powiedzenie trafnie ujmujące ten okres pełnych półek
    > "chcesz cukierka, idź do Gierka, Gierek ma, to ci da"

    no pewnie to nie Gierek był winien...

    dobry wujek Gierek zrobił dobrobyt...

    a ja pamiętam jak oglądałem piękne rzeczy w kolorowych katalogach z zachodu
    wiedząc że w PL ich nie kupię.

    słuchawki do gównianego magnetofonu zrobiłem sobie ze słuchawek do centrali
    telefonicznej.

    Jak ojciec pojechał na kontrakt to mogłem sobie w końcu kupić normalną wieże
    do słuchania muzyki i prawdziwe słuchawki.

    W domu był gówniany kolorowy telewizor marki rubin.

  • 192. Data: 2013-01-07 16:06:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:

    > Po gierku długi spłacone i majątek sprzedany.
    > Po Tusku nie ma czego sprzedawać a dług jest nie do spłacenia.

    może lepiej najpierw sprawdź a potem pitol glupoty...

    > 50% majątku narodowego to budownictwo mieszkaniowe.
    > Gdzie jest reszta pożyczonej kasy?

    jeździsz po niej,

  • 193. Data: 2013-01-07 16:11:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:

    > Bo ten sam fiut wart był 3x więcej, skoro w cenie 3x wyższej można go
    > było kupić w eksporcie za granicą.

    > Ja uważam że okres po Gierku nie był z winy Gierka tylko ludzi którzy
    > zaczęli strajkować bo cukier zdrożał o 20gr oraz cwaniaków partyjnych
    > w rządzie którzy po prostu Gierkowi świnie podkładali.

    Jezu.... pewnie to wina złych ludzi...

    komunizm tez miałbym rajem na ziemie tylko wszytsko zawalili źli ludzie.

  • 194. Data: 2013-01-07 16:16:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:

    > Ja pracowałem wtedy w fabryce w której w pewnychokresach
    > zatrudnionych było nawet 10tys pracowników.
    > Nikt wtedy nei uważał że praca jaką wykonuje jest wyimaginowana. Ci z
    > produkcji robili swoje, my z utrzymania ruchu swoje.
    > Ci z produkcji pakowali towary do wagonów na bocznicy i
    > eksportowaliśmy towary do kilkudziesięciu krajów świata i
    > zaopatrywali rynek a my z utrzymania staraliśmy się utrzymać ich
    > maszyny w dobrej kondycji. Czy to jest coś wyimaginowanego?

    tylko ze w tej fabryce nikt nie liczył czy te 10 000 ludziów jest do czego
    kolwiek potrzebne

    jak się komuna jebła to sie okazało, że mamy wielkie przedsiębiorstwa w
    kórych sa zatrudnione tysiące ludzi kórzy sie pierońsko opierdalają, że ich
    prace mogłoby efektywnei wykonywac 50% albo nawet i 20% zatrudnionych.

    Ale przeciez celem nei była produkcja tylko zatrudnienie. no to sie
    zatrudniało i już.

    > No ale fabryki pozostały i przez 22 lata było co sprzedawać. Nie
    > sprzedawano trupów, lecz działające fabryki z ludźmi w środku.

    którzy te fabryki zabijali by było ich zwykle tak o połowę za dużo.

  • 195. Data: 2013-01-07 17:09:35
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 4 stycznia 2013 11:54:19 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Ja sie narazie nie wypowiadam bo nie wiem jak bedzie u mnie. Jak bedzie to na pewno
    napisze i wtedy na wlasnej skorze przekonam sie czy jest zle czy dobrze ;)

    No i juz wiem. Do tej pory placilem 32 pln / mc (za wywoz zbiornika 250l), teraz bede
    placil... 20,6 pln / mc. Gmina przyjela rozliczanie za mieszkanca - a ze mieszka nas
    dwoch to taka kwota :-)

    Fajnie, trzy piwa miesiecznie w.. lodowce ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 196. Data: 2013-01-07 17:17:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Ano tego nie wiem ile tego zjem, nie wydaje mi sie
    > aby to byl problem,
    > byc moze dlatego ze skala problemu
    > dot. palenia butelek pet nie jest tak duza
    > jak niektorzy to chcieliby widziec.

    Ale wiesz, ze z Twojego cytatu wcale to nie wynika?

  • 197. Data: 2013-01-07 17:17:23
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Maniek4 wrote:

    > Dzis tez mozna
    > wybudowac teatr do ktorego nikt nie bedzie chodzil. Jaki problem ustalic
    > minimalna cene i doplacac do tego przez lata, by po paru latach zmiesc
    > niepotrzebna ruine.

    Własnie wymysliłeś Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu. :->

    Pozdrawiam, Piotr

  • 198. Data: 2013-01-07 17:26:57
    Od: <news>

    Użytkownik "Adams" napisał:
    > Stare wiadomosci sa takie:
    > http://www.tokarz.pl/data/pdf/brochure_pl.pdf
    >
    > Dzisiejsze wiadomosci
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13152272,Abramow
    icz_inwestuje_w_produkcje_syntetycznego_paliwa.html

    Im nie przetłumaczysz, ja próbuje od kilki dni i jak grochem o ścianę:)
    "ONI" nigdy nie wierzą ze butelki się produkuje z ropy, oraz że są patenty
    technologi wytwarzania ropy z butelek:) To prawdopodobnie wykracza sporo
    poza wiedzę zdobytą po skończeniu pięciu klas:)

  • 199. Data: 2013-01-07 17:32:48
    Od: <news>

    Użytkownik "Aleksander" napisał:
    > Już pisałem - nikt normalny nie pali żadnych butelek.
    > Z butelek otrzymujemy granulat, który później można różnie
    > wykorzystać.

    Zobacz że ci głupi amerykanie o tym nie wiedzą i setkami ton wywożą statkami
    za ocean te butelki na wysypiska do Afryki!
    Zadzwoń do nich i wytłumacz im że mogą zarobić kupę zielonych na recyklingu!

    Widzę ze twoja wiedza jak zwykle oparta jest o czystą propagandę, bo
    plastiku się nie odzyskuje! Wprawdzie wyjątkowo z czystego plastiku robi sie
    granulat, ale plastik z tego granulatu jest już tak kiepskiej jakości ze do
    ponownego przerobu się nie nadaje. A skoro najwięksi producenci butelek
    nawet nie próbują ich odzyskiwać to znaczy że granulat nawet z tego czystego
    i dobrej jakości plastiku jest nieopłacalny:)

  • 200. Data: 2013-01-07 19:11:14
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Użytkownik "Adams" napisał:
    >
    > A no właśnie, nie wiesz a najgłośniej krzyczysz:)
    > Dioksyny i wiele innych trutek w zdecydowanej większości powstają w
    > czasie produkcji nawozów sztucznych i sztucznych środków ochrony
    > roślin! Na dodatek środki te też są pochodnymi ropy naftowej, tak
    > samo jak plastikowe butelki i środowisko zostało zatrute już w
    > chwili
    > ich wyprodukowania a nie w chwili ich spalenia!

    wystarczy się przejść po osiedlu domków jednorodzinnych i już wiadomo
    że jest pełno podobnych do ciebie
    smog butelkowy jest porażający do tego obieracze kabli i być może
    oponiarze
    piece są produkowane na konkretne paliwo i tego nie zmienisz ty czy
    inny marketingowiec.

    jeffrey