  • 1. Data: 2013-01-03 08:48:28
    Temat: jaki kabel do TPSA
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Zaprosilem do siebie TPSA w celu podlaczenia Neostrady.
    Jako, ze nie mam lini az przy domu to i nie ma mozliwosci technicznych.
    Jednak Pan technik wspomnial, ze moge samemu dociagnac kabel do
    centralki i wtedy oni mnie podlacza.

    Czy moze ktos orientuje sie jaki to powinien byc kabelek?
    Technik wspominal chyba o 6x2x0,6, ale nie jestem pewnien.
    Moglby ktos z Was potwierdzic ten typ kabla?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 2. Data: 2013-01-03 09:08:28
    Temat: Re: jaki kabel do TPSA
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 08:48:28 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    >
    > Jako, ze nie mam lini az przy domu to i nie ma mozliwosci technicznych.
    >
    > Jednak Pan technik wspomnial, ze moge samemu dociagnac kabel do

    Cos chyba namieszali. Przeciez nie mozesz tak sobie sam ciągnąć kabla do centralki po
    np sąsiednich działkach. To ich zadanie jest
    Jak ja zgłosiłem zapotrzebowanie na net i tel to do mnie ciągneli kilkaset metrów
    kabla i kilka słupów musieli wkopać po drodze(uzgodniuenia z właścicielami działek
    jakies pozwolenie czy zgłoszenie zapewne).

  • 3. Data: 2013-01-03 09:19:32
    Od: Marek <m...@g...pl>

> [...]
    kabla i kilka słupów musieli wkopać po
    drodze(uzgodniuenia z właścicielami działek jakies pozwolenie czy

    Podejrzewam, ze im sie nie oplaca takie dzialanie. Podobno w TPSA jest
    przewidziane 1000 zl na abonenta na ewentualne podlaczenia. W moim
    przypadku jest to okolo 100 mb. W tej sytuacji TPSA wydaje negatywna
    decyzje o podlaczeniu i po temacie.
    Sa jednak na tyle "laskawi", ze jesli kabel juz bedzie to mnie podlacza.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2013-01-03 09:29:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Jan 2013 09:19:32 +0100 osobnik zwany Marek napisał:

> [...]
    > decyzje o podlaczeniu i po temacie.
    > Sa jednak na tyle "laskawi", ze jesli kabel juz bedzie to mnie podlacza.

    zamów telefon to muszą podłączyć bo to usługa publiczna. I dostaja za to
    dopłatę z budżetu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-01-03 10:00:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.01.2013 09:19, Marek pisze:

> [...]
    > decyzje o podlaczeniu i po temacie.
    > Sa jednak na tyle "laskawi", ze jesli kabel juz bedzie to mnie podlacza.

    Pewnie mają na myśli ułożony kabel ;->

    Tak FYI: orientacyjna stawka za ułożenie kabla w ziemi to jakieś 30zł
    netto za metr. Do tego koszta projektu itepe. No i sam kabel.

  • 6. Data: 2013-01-03 10:13:56
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > zamów telefon to muszą podłączyć bo to usługa publiczna. I dostaja za to
    > dopłatę z budżetu.

    Moglbys podac jakis konkretny przepis, paragraf itp. Podejrzewam ze na
    niebieskiej lini beda probowali mnie splawic.
    Chcialbym miec jakas podkladke.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 7. Data: 2013-01-03 11:09:27
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > zamów telefon to muszą podłączyć bo to usługa publiczna.

    oczywiście - telefon postawią szybciutko
    ... ale bezprzewodowo

    a tak w ogóle, to tepsa nie ma JUŻ takiego obowiązku
    jakiś czas temu stracili rolę tzw. operatora wiodącego
    i odpadły im tego typu zobowiązania i konieczność dawania telefonu każdemu
    - najczęściej dalej dają, ale nie z musu, tylko z pobudek biznesowych

  • 8. Data: 2013-01-03 16:01:28
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Technik wspominal chyba o 6x2x0,6, ale nie jestem pewnien.
    > Moglby ktos z Was potwierdzic ten typ kabla?

    Czyli Ciebie przyłączyć nie chcą ale jeszcze pięć pozostałych par przewodów
    zalecają do poprowadzenia na Twój koszt.
    Potem "poproszą" o przekazanie infrastruktury na własność operatora i
    przyłączą do pozostałych par pozostałych abonentów.

    Tak niedaleko mnie zakład energetyczny wydudkał pewną wspólnotę. Podał
    parametry frafa (oczywiście na wyrost) a po przejęciu infrastruktury
    podłączył do niego tylu odbiorców na ile jego moc pozwalała.
    w/k

  • 9. Data: 2013-01-07 16:02:23
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 03.01.2013 16:01, Grzegorz wrote:

> [...]
    > parametry frafa (oczywiście na wyrost) a po przejęciu infrastruktury
    > podłączył do niego tylu odbiorców na ile jego moc pozwalała.

    Temat zalatwilem inaczej. Okazalo sie ze iPlus u mnie dziala tak
    znakomicie, ze moze konkurowac z ADSL 10Mb.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 10. Data: 2013-01-07 19:16:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.01.2013 16:02, Marek pisze:

    > Temat zalatwilem inaczej. Okazalo sie ze iPlus u mnie dziala tak
    > znakomicie, ze moze konkurowac z ADSL 10Mb.

    No to powodzenia.

    Kiedyś w mojej okolicy mieli awarię... Telefony działały, ale połączenia
    pakietowe się nie nawiązywały.

    Po kilku dniach popędzania odpowiedzieli mi: "to jest dostęp mobilny -
    pan sobie pojedzie gdzie indziej i poszuka, gdzie działa".

    A potem jeszcze chcieli mnie wydymać na jakieś 200zł, bo przegapili moje
    wypowiedzenie umowy.