  • 11. Data: 2013-01-08 06:42:39
    Temat: Re: jaki kabel do TPSA
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 07.01.2013 19:16, Andrzej Lawa wrote:

    > No to powodzenia.
    >
    > Kiedyś w mojej okolicy mieli awarię... Telefony działały, ale połączenia
    > pakietowe się nie nawiązywały.
    >
    > Po kilku dniach popędzania odpowiedzieli mi: "to jest dostęp mobilny -
    > pan sobie pojedzie gdzie indziej i poszuka, gdzie działa".
    >
    > A potem jeszcze chcieli mnie wydymać na jakieś 200zł, bo przegapili moje
    > wypowiedzenie umowy.

    Moze nie bedzie tak zle. Mam w zasiegu 3 nadajniki.
    TPSA potrafi skutecznie zniechecic klienta, dziw ze jeszcze funkcjonuja.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 12. Data: 2013-01-08 08:18:41
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 06:42:39 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Moze nie bedzie tak zle. Mam w zasiegu 3 nadajniki.
    >
    > TPSA potrafi skutecznie zniechecic klienta, dziw ze jeszcze funkcjonuja.

    Celowe działanie, rynek abonentów raczej przynosi im straty niż zyski.
    TP (Orange hurt znaczy), znacznie lepiej radzi sobie na rynku hurtowym.
    Z gsm raczej jest problem ilości - powyżej limitów jest albo wolno albo drogo a
    limity w domu to niefajne są.

    --
    ZZ@private

  • 13. Data: 2013-01-08 09:06:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 08:18:41 UTC+1 użytkownik ZbyszekZ napisał:
    > Celowe działanie, rynek abonentów raczej przynosi im straty niż zyski.
    To fakt. W 2008 roku wprowadzałem sie do nowego domu i złozyłem wniosek o neostradę.
    Trzeba było oczywiście równiez o telefon wiec złożyłem wniosek o telefon i internet.
    Sprawnie wszystko poszło dociągneli mi do chaty kabel- kilkaset metrów kilka słupów
    po drodze wkopali czyli koszt inwestrycji nie taki niski.
    A ja z mnimi podpisałem umowe o telefon z abonamentyem socjalnym czyli chyba ok 25zł
    wtedy było a internet wziełem od innego dostawcy na łączach tpsa.
    Z telefonu praktycznie nie korzystałem wiec jedyne zyski ze mnie to te dwadzieścia
    kilka zł abonamentu no i inny dostawca im tam pewnie tez coś odpala za udostepnienie
    łącza. Ale myslę że ta inwestycja i tak szybko im sie nie zwróci tym bardziej że do
    tej lini nikt inny nie jest podłaczony do dzisiaj

  • 14. Data: 2013-01-08 09:28:51
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...

> [...]
    >sie nie zwróci tym bardziej że do tej lini nikt >inny nie jest podłaczony

    Ja się dziwię, że ci w ogóle to zrobili. W zdecydowanej większości nie robią
    takich rzeczy, bo za rok puka do ciebie Netia albo jakaś inna firma, co ma
    papier, ale nie ma własnej centrali i sieci i proponują ci "przejście" do
    nich. Jak się zgodzisz to TPSA zgodnie z ustawą ma obowiązek przekazać
    takiej firmie ciebie i tepsie pozostaje tylko słup na utrzymaniu. Przyznasz
    że frajerstwo w czystej postaci. To tak jak byś mył taksówkarzem i miał swój
    pojazd ale byli by też ini taksówkarze, też z koncesją ale bez swoich
    samochodów i stali by na parkingu obok twojego auta. Klient mógłby zażyczyć
    sobie że nie ty lecz ten gołodupiec ma go zawieźć bo on mu obiecał za pół
    ceny a ty masz mu obowiązek przekazać swój samochód na czas kursu i jeszcze
    przygotować go do jazdy i po powrocie umyć.

    Marek

  • 15. Data: 2013-01-08 09:33:56
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 09:28:51 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
> [...]
    >
    > takiej firmie ciebie i tepsie pozostaje tylko słup na utrzymaniu. Przyznasz

    Spoko, to była (bi chyba ich częściowo wymiksowali) misja społeczna. W zamian za to,
    że będą łączyć każdego mieli masę innych bonusów i bilans się spinał.

    ZZ@private

  • 16. Data: 2013-01-08 09:43:11
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Spoko, to była (bi chyba ich częściowo wymiksowali) misja społeczna. W
    >zamian za to, że będą łączyć każdego mieli masę innych >bonusów i bilans
    >się spinał.

    Wierz mi że się nie spina. Coś o tym wiem.

    Marek

  • 17. Data: 2013-01-08 09:51:22
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 09:43:11 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Wierz mi że się nie spina. Coś o tym wiem.

    Dlatego zrezygnowali z prac społecznych i zniechęcają klientów.

    --
    ZZ@private