    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaki kabel do TPSA
    Date: Tue, 8 Jan 2013 09:28:51 +0100

    news:fc01a5e4-ce28-4f5d-81bb-820458abed0b@googlegrou
    ps.com...

    >To fakt. W 2008 roku wprowadzałem sie do nowego domu i złozyłem wniosek o
    >neostradę. Trzeba było oczywiście równiez o telefon >wiec złożyłem wniosek
    >o telefon i internet. Sprawnie wszystko poszło dociągneli mi do chaty
    >kabel- kilkaset metrów kilka słupów po >drodze wkopali czyli koszt
    >inwestrycji nie taki niski.
    >A ja z mnimi podpisałem umowe o telefon z abonamentyem socjalnym czyli
    >chyba ok 25zł wtedy było a internet wziełem od innego >dostawcy na łączach
    >tpsa.
    >Z telefonu praktycznie nie korzystałem wiec jedyne zyski ze mnie to te
> [...]

    Ja się dziwię, że ci w ogóle to zrobili. W zdecydowanej większości nie robią
    takich rzeczy, bo za rok puka do ciebie Netia albo jakaś inna firma, co ma
    papier, ale nie ma własnej centrali i sieci i proponują ci "przejście" do
    nich. Jak się zgodzisz to TPSA zgodnie z ustawą ma obowiązek przekazać
    takiej firmie ciebie i tepsie pozostaje tylko słup na utrzymaniu. Przyznasz
    że frajerstwo w czystej postaci. To tak jak byś mył taksówkarzem i miał swój
    pojazd ale byli by też ini taksówkarze, też z koncesją ale bez swoich
    samochodów i stali by na parkingu obok twojego auta. Klient mógłby zażyczyć
    sobie że nie ty lecz ten gołodupiec ma go zawieźć bo on mu obiecał za pół
    ceny a ty masz mu obowiązek przekazać swój samochód na czas kursu i jeszcze
    przygotować go do jazdy i po powrocie umyć.

    Marek