  • Data: 2013-01-08 09:06:26
    Temat: Re: jaki kabel do TPSA
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 08:18:41 UTC+1 użytkownik ZbyszekZ napisał:
    > Celowe działanie, rynek abonentów raczej przynosi im straty niż zyski.
    To fakt. W 2008 roku wprowadzałem sie do nowego domu i złozyłem wniosek o neostradę.
    Trzeba było oczywiście równiez o telefon wiec złożyłem wniosek o telefon i internet.
    Sprawnie wszystko poszło dociągneli mi do chaty kabel- kilkaset metrów kilka słupów
    po drodze wkopali czyli koszt inwestrycji nie taki niski.
    A ja z mnimi podpisałem umowe o telefon z abonamentyem socjalnym czyli chyba ok 25zł
    wtedy było a internet wziełem od innego dostawcy na łączach tpsa.
    Z telefonu praktycznie nie korzystałem wiec jedyne zyski ze mnie to te dwadzieścia
    kilka zł abonamentu no i inny dostawca im tam pewnie tez coś odpala za udostepnienie
    łącza. Ale myslę że ta inwestycja i tak szybko im sie nie zwróci tym bardziej że do
    tej lini nikt inny nie jest podłaczony do dzisiaj