  • 1. Data: 2013-01-03 10:23:29
    Temat: wiertla Baildon
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ostatnio natknalem sie na polskie wiertla firmy Baildon Profi. Do
    metalu bardzo dobrze wygladaly.

    HSS-E

    macie jakies zdanie o tym producencie i tych wiertlach?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-01-03 16:26:55
    Temat: Re: wiertla Baildon
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > macie jakies zdanie o tym producencie i tych wiertlach?

    Kiedyś Huta Baildon robiła dobre wiertła

  • 3. Data: 2013-01-03 20:45:16
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Kiedyś Huta Baildon robiła dobre wiertła

    To pewnie było w czasach, kiedy wszystko inne było ręcznie kutym
    gwoździem z materiału odpadowego, nieprzyjętego przez zaprzyjaźnione
    mocarstwo ;)

    Ja unikam wiertel z tej huty jak tylko mogę, takie dziadostwo.
    Polecić to mogę polskiego producenta - Fanar, mają bardzo dobre wiertła,
    ale co najważniejsze, doskonałe ostrzenie (można zresztą sobie zanabyć
    ich ostrzałkę - szacuję około 2500PLN dla zakresu 2-13mm).

    Irek.N.