  • 291. Data: 2013-01-09 13:18:15
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:50ed583c$0$1307$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak to nie robiono. Wszyscy wiedzieli. Taka tajemnica poliszynela trochę.

    Nie pamietam banerow z tykajacym dlugiem. Ale masz racje GUS byl jedna z
    bardziej zaufanych instytucji, tylko publikacji jakos nie bylo tyle.

    > Właśnie o tym piszę. Idealnie z ta szalą wymyśliłeś. Ja stawiam Gierka
    > bliżej środka neutralnego szali niż Tuska czy jego poprzedników z tym że
    > Tuska na samej krawędzi. Tylko kto jest po drugiej stronie wagi?

    Ale zapominasz, ze PRL rozpadl sie dlatego, ze byl gospodarczo niewydolny, a
    nie dlatego, ze komus premier sie nie podobal. Gdyby PRL byl wydolny, to w
    naszych czasach nie slyszeli bysmy wogole o dlugach Gierka, bo dawno byly by
    ogarniete. Tusk to kolejny zaklinacz rzeczywistosci, ale Gierek zostawil nam
    fabryki miejsc pracy, urzedowe ceny, zjedzony majatek i dlugi, slowem
    dramat.

    Pozdro.. TK

  • 292. Data: 2013-01-09 14:42:40
    Od: Art <d...@d...pl>

    W dniu 2013-01-09 11:50, Maniek4 pisze:

    [....]
    > Ja mam zal do wczesniejszych rzadow, bo kiedy wzrost byl na poziomie
    > 7% to nalezalo zrobic porzadek ze struktura budzetu. Nie zrobiono to i
    > sie ciagnie do dzis. Nie miejsce na tlumaczenie takich rzeczy, ale
    > uwierz mi, ze polityka Gierka to nie jest alternatywa do tego co robi
    > sie dzis.

    Skoro jesteśmy przy tak wysokim wzroście to ośmielam się przypomnieć o
    obowiązującym jakiś czas temu haśle "SCHŁADZANIE GOSPODARKI" i jego
    twórcy L.Balcerowiczowi

  • 293. Data: 2013-01-09 14:46:36
    Od: Art <d...@d...pl>

    W dniu 2013-01-09 12:51, 4CX250 pisze:

    > Jest demokracja. Pytam się więc ciebie bo w pierwszym poście, na samym
    > początku dyskusji napisałeś że Tusk wybudował więcej.
    > Od tamtego czasu oczekuję od ciebie wskazania tego czegoś co wybudował
    > i nadal się migasz.
    >

    > Marek

    stadiony wybudował :-)
    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as
    h4/473560_438339832899542_1774850590_o.jpg
    i bardzo dochodowy system fotoradarów

  • 294. Data: 2013-01-09 15:07:24
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: <news>

    Użytkownik "Aleksander" napisał:

    > Jak już cytujesz za wikipedią, to doczytaj może jeszcze o temperaturze
    > zapłonu diamentu w porównaniu temp. zapłonu węgla kamiennego.

    Jeśli ten dziadek dał radę soczewką to zapewniam cię ze i piec sobie
    poradzi:)
    Niemniej diament pali sie tak samo, czemu wcześniej usilnie zaprzeczałeś, bo
    diament jest to tak samo węgiel jak butelki to ropa:)

  • 295. Data: 2013-01-09 15:13:58
    Od: <news>

    Użytkownik "Aleksander" napisał:
    > "Makulaturę też można spalić" - pisałem w odniesieniu do
    > spalania zebranych butelek - że jedno i drugie jest bez sensu.
    > Można znaczniej lepiej wykorzystać już zebrany surowiec.

    Widzę ze nic do ciebie nie dociera! Żadnego brudnego plastiku się nie
    odzyskuje!
    Czysty plastik (nie wiem skąd taki brać) można odzyskać, ale tylko raz, bo
    po odzysku jego jakość jest na tyle niska że do ponownego odzysku sie nie
    nadaje, więc mitem jest recykling plastiku.
    Oczywiście ty w to nigdy nie uwierzysz bo się bajek w TV nasłuchałeś i
    nawijasz swoje jak nakręcony, wiec ja proponuję ci wycieczkę do afryki,
    gdzie znajdują sie góry butelek po wodzie butelkowanej wielkości miast i
    jakoś nikomu w głowie to odzyskiwać. Ba amerykanie jeszcze wydają kupę kasy
    na paliwo wywożąc te śmieci statkami za ocean!

  • 296. Data: 2013-01-09 15:48:47
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Ale zapominasz, ze PRL rozpadl sie dlatego, ze byl gospodarczo niewydolny,
    > a nie dlatego, ze komus premier sie nie podobal.

    Obecny też się rozpadnie.

    Marek

  • 297. Data: 2013-01-09 15:57:10
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>

    Użytkownik news napisał:

    > Ale nie boisz się że w czasie spalania w nieprzystosowanym piecu domowym
    > powstają jakieś szkodliwe dioksyny? Bo przecież papier to nie drewno:)

    Papier to jeszcze nic, co się dzieje podczas spalania farby drukarskiej,
    to jest dopiero tablica mendelejewa.

    pzdr.
    rafał

  • 298. Data: 2013-01-09 16:08:11
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

  • 299. Data: 2013-01-09 16:08:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.01.2013 15:57, rrr pisze:

    > Papier to jeszcze nic, co się dzieje podczas spalania farby drukarskiej,
    > to jest dopiero tablica mendelejewa.

    Wszędzie ci Rosjanie... Spisek!

    BP,NMSP ;)

  • 300. Data: 2013-01-09 16:09:40