  • 301. Data: 2013-01-09 16:16:27
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: "Aleksander" <k...@g...com>

    <news> wrote in message news:50ed7b8b$0$26687$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale nie boisz się że w czasie spalania w nieprzystosowanym piecu domowym
    > powstają jakieś szkodliwe dioksyny? Bo przecież papier to nie drewno:)

    Ty naprawdę nie kumasz, czy tylko udajesz ?
    hint - ironia.

    "Makulaturę też można spalić" - pisałem w odniesieniu do spalania
    zebranych butelek - że jedno i drugie jest bez sensu.
    Można znaczniej lepiej wykorzystać już zebrany surowiec.

  • 302. Data: 2013-01-09 18:10:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 9 Jan 2013 16:16:27 +0100, Aleksander napisał(a):

    > "Makulaturę też można spalić" - pisałem w odniesieniu do spalania
    > zebranych butelek - że jedno i drugie jest bez sensu.
    > Można znaczniej lepiej wykorzystać już zebrany surowiec.

    No co Ty. Przecież "plastiku się nie odzyskuje". Przypuszczam, że ta
    odkrywcza myśl dotyczy również makulatury.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 303. Data: 2013-01-09 23:05:42
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Ale zapominasz, ze PRL rozpadl sie dlatego, ze byl gospodarczo niewydolny,
    > a nie dlatego, ze komus premier sie nie podobal. Gdyby PRL byl wydolny, to
    > w naszych czasach nie slyszeli bysmy wogole o dlugach Gierka, bo dawno
    > byly by ogarniete. Tusk to kolejny zaklinacz rzeczywistosci, ale Gierek
    > zostawil nam fabryki miejsc pracy, urzedowe ceny, zjedzony majatek i
    > dlugi, slowem dramat.

    Masz tu więc współczesny pomysł ekonomicznych "inżynierów", cwaniaków nad
    cwaniakami.
    http://waluty.onet.pl/szalona-idea-moneta-warta-az-1
    -bilion-dolarow,,5389743,1,news-detal

    Marek

  • 304. Data: 2013-01-10 11:58:01
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości

    > Masz tu więc współczesny pomysł ekonomicznych "inżynierów", cwaniaków nad
    > cwaniakami.
    > http://waluty.onet.pl/szalona-idea-moneta-warta-az-1
    -bilion-dolarow,,5389743,1,news-detal

    Jak bym o Rostowskim czytal...

    Pozdro.. TK

  • 305. Data: 2013-01-10 14:26:06
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    http://nowysacz.naszemiasto.pl/artykul/1269051,nowy-
    sacz-podwyzka-cen-wody-i-sciekow-przez-kredyt,id,t.h
    tml

  • 306. Data: 2013-01-10 18:10:05
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 9 stycznia 2013 13:18:15 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    >
    > fabryki miejsc pracy, urzedowe ceny, zjedzony majatek i dlugi, slowem

    Jak można napisać głupotę że system gospodarczy powojennej Polski był niewydolny. Tak
    może twierdzić ktoś niewydolny umysłowo. Stan gospodarki po wojnie to stan zero. Do
    tego ogromny dług u aliantów za sprzęt zakupiony na potrzeby prowadzenia wojny, żołd
    dla żołnierzy. Do tego reparacje jakie otrzymaliśmy. Bo otrzymaliśmy reparacje. A że
    wynikały z ostatecznego podziału Świata jaki zafundowali alianci wyszły po stronie
    "Ma" to już inna historia. W przeciągu kilkunastu lat spłaciliśmy pożyczki związane z
    prowadzeniem wojny. Potem oddaliśmy ZSRR pokaźną kwotę wynikającą z różnicy wartości
    księgowej terenów jakie przejęli w wyniku ostatecznego podziału Świata, a
    otrzymaliśmy na zachodzie. Najlepsze jest że Stalin nie chciał Polski w obozie
    wschodnim. Roosevelt miał wtedy powiedzieć ze Polska od samego początku była wrzodem
    na dupie Europy. I jeśli nie weźmie Polski pod swoje skrzydła to zostanie ograniczona
    pomoc aliantów dla Rosji. Dojdą do Berlina, podpiszą traktat pokojowy i dla nich
    wojna się zakończy i nie będzie ich interesowało że na wschodzie jeszcze długo
    potrwa. W tym czasie co spłacaliśmy długi zlikwidowania analfabetyzm i objęto opieką
    lekarską i emerytalną jakieś 75% polaków. Zbudowano setki tysięcy mieszkań i
    dziesiątki tysięcy fabryk. Od gigantów typu Huta Katowice po niewielkie zakłady
    świadczące usługi dla ludności. To czego nie opłacało się robić w państwowych firmach
    oddano rzemiosłu. Gomułka wzorem RFN kosztem przemysłu rozwinął rolnictwo tak aby
    Polska była samowystarczalna żywnościowo. Po Gomułce przyszedł Gierek który rozwinął
    i unowocześnił przemysł. Fabryki zbudowana do jego rządów zwyczajnie się zestarzały.
    Do tego dobudował mieszkań liczonych w miliony. Za wczesnego Gierka była w skali
    Świata dobrze rozwiniętym krajem. Bardzo wysoko chodziła w międzynarodowych
    rankingach. I chuj wie co się wtedy stało że zaczęła dołować. Może szło o to że
    Gierek zamówił w Japonii największą, najnowocześniejszą i najwydajniejszą na Świecie
    linię do produkcji cienkich blach zimnowalcowanych. Jej wydajność była ponoć
    szacowana na 1/3 ówczesnej światowej produkcji blachy na Świecie. To było
    przedsięwzięcie nie klasy wysłania człowieka na Księżyc. A zbudowania tam dużego
    miasta. Pomimo że linia została zbudowana nigdy nie została wykupiona. Kupili ją w
    wersji mocno okrojonej Chińczycy. I mniej więcej od tamtego czasu Chiny zaczęły się
    szybko rozwijać. Pomimo tego Polska gospodarka w dalszym ciągu była w dobrej
    kondycji. Bardzo dużo eksportowała. Praktycznie nie było fabryki która by czegoś nie
    sprzedawała na Zachód Europy. jaki zrobiono przekręt że zaczęło się to walić nie mam
    pojęcia. Mogę się tylko domyślać ze jak zwykle chodziło o kasę. Jakaś grupa ludzi
    celowo doprowadziła do złej sytuacji ekonomicznej. Według mnie żeby przejąć majątek
    narodowy i się nim podzielić. Taki wewnętrzny V rozbiór Polski zrobili.

  • 307. Data: 2013-01-11 08:15:56
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...
> [...]

    >mnie żeby przejąć majątek narodowy i się nim >podzielić. Taki wewnętrzny V

    Ja cały czas piszę, że Solidarnośc powołała do życia finansjera żydowska, a
    pretekstem do strajków była podwyżka cen cukru o 20gr.
    To Solidarność wybłagała u Reagana embargo na export i import z Polską co
    doprowadziło do braku części do zakupionych maszyn i ogromnego zmniejszenia
    napływu dewiz do kraju za sprzedane towary. To są fakty.

    Marek

  • 308. Data: 2013-01-11 12:21:59
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > doprowadziło do braku części do zakupionych maszyn i ogromnego
    > zmniejszenia napływu dewiz do kraju za sprzedane towary. To są fakty.

    I nie zastanaiwia Cie problem cen urzedowych, gospodarka centralnie
    sterowana, przerost zatrudnienia i idiotyczna amortyzacja?
    Powszechna kradziez w zakladach pracy, wylewanie ropy do rowu zeby normy na
    ciagnik w GS'ie nie zmniejszyli?
    W sumie kazdy moze myslec co tylko sobie chce, mi prawde mowiac wszystko
    jedno. Ale masz tu te swoja solidarnosc i strajki kiedy sie zaczely i kiedy
    zaczela sie solidarnosc i ten cud gospodarczy kogutka po lektorze ktorego
    rece mi opadly:
    http://portalwiedzy.onet.pl/94716,,,,wydarzenia_czer
    wcowe_1976,haslo.html

    Masz swojego Gierka co da cukierka:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Acie%C5%BCka_zdrow
    ia_(tortury)

    tutaj prosz bardzo przyczyny:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Czerwiec_1976
    zwracam uwage na "nadmierną konsumpcją na kredyt".

    Wiec nie jakas solidarnosc, a podwyzka nie o 20 groszy cukru, tylko zywnosci
    o 70%. Aresztowania, wilcze bilety, kartki na cukier i to wszystko za
    Gierka. W konsekwencji rzad wycofal sie z podwyzek napedzajac inflacje, a ta
    jeszcze szybciej zzerala majatek panstwowy. No jak mozna tego nie widziec?
    Gdzie jest ten cud gospodarczy? Kartki na cukier? Podwyzka cen zywnosci za
    Gierka?

    Wiecej mi sie nie chce. kogutek i tak nie ogarnie bo walcownia z Japonii w
    skali galaktyki z gumowymi wezami.
    Jak do kogos to nie przemawia to jest ignorant i tyle. Przyczyny
    zdjagnozowano lata temu. Sa konkretne opracowania do ktorych mozna dotrzec o
    ile sie chce. Co bardziej rozwinieci umyslowo w przeciwna strone oglosza rok
    Gierka. No jak takich mamy parlamentarzystow to coraz mniej mnie dziwi.

    Pozdro.. TK

  • 309. Data: 2013-01-11 13:09:53
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > zaczela sie solidarnosc i ten cud gospodarczy kogutka po lektorze ktorego

    lekturze, ja pierdziu.

    TK

  • 310. Data: 2013-01-11 13:31:17
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > inflacje, a ta jeszcze szybciej zzerala majatek panstwowy. No jak mozna
    > tego nie widziec? Gdzie jest ten cud gospodarczy? Kartki na cukier?

    Maniek sam żeś wytykał że problemem poważnym było nie podnoszonie cen i
    sprzedawano po zaniżonych, czyli rozdawnictwo.
    To w końcu określ się mieli podnosić, czy nie mieli podnosić. Czy słusznie
    strajkowano czy nie?

    Marek