  • 1. Data: 2016-01-22 09:07:21
    Temat: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie

    Ja zaczynam przyzwyczajac sie do mysli, ze Petru KOD i reszta poprosi
    niedlugo o interwencje militarna niemiecki rzad w obronie naszej
    demokracji. :-P

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2016-01-22 09:13:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 09:07:24 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ja zaczynam przyzwyczajac sie do mysli, ze Petru KOD i reszta poprosi
    > niedlugo o interwencje militarna niemiecki rzad w obronie naszej
    > demokracji. :-P

    Pieknie kwicza swinie odrywane od koryta :) PiSu nas prowadzi na ekonomiczne
    dno ale rozprawia sie z czerwona banda po mistrzowsku i to jedyny ich pozytyw :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-01-22 09:14:58
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-01-22 09:07, Maniek4 wrote:
    > Uszanowanie
    >
    > Ja zaczynam przyzwyczajac sie do mysli, ze Petru KOD i reszta poprosi
    > niedlugo o interwencje militarna niemiecki rzad w obronie naszej
    > demokracji. :-P

    Mnie tam się podoba ;-)
    Zielone po 4.12 (budowę budżetowałem po 3.30).
    Szkoda tylko, że wybory nie były w kwietniu, kiedy zaczynałem ;-)

    Piotrek

  • 4. Data: 2016-01-22 09:15:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 09:13, Adam Sz. pisze:

    > Pieknie kwicza swinie odrywane od koryta :) PiSu nas prowadzi na ekonomiczne
    > dno ale rozprawia sie z czerwona banda po mistrzowsku i to jedyny ich pozytyw :)

    Z tym dnem to nie tak napewno. :-)

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2016-01-22 09:19:43
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-01-22 09:15, Maniek4 wrote:
    > Z tym dnem to nie tak napewno. :-)

    Sugerujesz, że się przebiją? ;-)

    Piotrek

  • 6. Data: 2016-01-22 09:21:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-22 o 09:19, Piotrek pisze:

    > Sugerujesz, że się przebiją? ;-)

    Sugeruje, ze na dwoje babka wrozyla.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2016-01-22 09:24:09
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 09:13:04 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Pieknie kwicza swinie odrywane od koryta :) PiSu nas prowadzi na ekonomiczne
    > dno ale rozprawia sie z czerwona banda po mistrzowsku i to jedyny ich pozytyw :)

    Jest jak mówisz. Ciekawe czy tam nie ma jednego mądrego, który im powie -pieniądze
    generują przedsiębiorcy, a nie urzedy skarbowe, dajmy przedsiebiorcom luz to wpływy
    podatkowe bedą wkrótce 3x wieksze.

    b.

  • 8. Data: 2016-01-22 09:25:04
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > dno ale rozprawia sie z czerwona banda po mistrzowsku i to jedyny ich pozytyw :)

    U nas lokalnie pojawił się wysyp tzw. pożytecznych idiotów którzy gdzie tylko mogą to
    piszą jakie to kuku PIS robi. I te posty broniące świń odrywanych od koryta tworzą z
    potężną aktywnością

  • 9. Data: 2016-01-22 09:26:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 09:15:00 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Z tym dnem to nie tak napewno. :-)

    Socjalizm to dno, a pis to banda socjalistow niestety :(
    Rozdawnictwo na lewo i prawo, kolejna banda nowych urzednikow do rozdawania
    pieniedzy etc.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2016-01-22 09:27:10
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    >
    > Ja zaczynam przyzwyczajac sie do mysli, ze Petru KOD i reszta poprosi
    > niedlugo o interwencje militarna niemiecki rzad w obronie naszej

    Biedni ci z kodu -ja uwazam tych szaraków za uczciwych patriotów - tyle ze wiedze
    historyczną mają zerową, sa zmanipulowami mediami i oni rzeczywiscie wierza ze walcza
    o polske a nie o koryto układu.

    Zbieram sie zeby napisac historyczną rozprawke, ale wciaz mi schodzi... :/

    b.