  • 1. Data: 2010-08-17 19:56:26
    Temat: Obróbka dziury w G-K
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    Witam!
    Będę robił zabudowę z G-K do schowania ekranu od rzutnika. Ekran będzie
    schowany w podwieszanym suficie, w którym będzie wycięta szczelina
    2000x50mm.
    Pytanie czym tą szczelinę obrobić, żeby było ładnie i trwale. Znalazłem
    coś takiego jak profil zakończeniowy J50. Czy to dobry pomysł na
    obróbkę, czy też są jakieś lepsze ?
    Drugie pytanie, czy na łączenie prostopadłe płyt G-K można dawać profil
    UD27/28 czy lepiej dać C50 czy może jeszcze coś innego (połączenie
    pionowej płyty 150mm z poziomą 500mm).

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2010-08-19 06:45:37
    Temat: Re: ObrĂłbka dziury w G-K
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Jarek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Znalazłem
    > coś takiego jak profil zakończeniowy J50. Czy to dobry pomysł na

    Najładniej będzie wykończyć winklem ochronnym do GK i szpachlą. Nawet są
    takie które tylko jedną stronę mają szeroką perforowaną do wszpachlowania a
    druga strona jest szerokości płyty GK i gładka.

    > Drugie pytanie, czy na łączenie prostopadłe płyt G-K można dawać
    > profil
    > UD27/28 czy lepiej dać C50 czy może jeszcze coś innego (połączenie
    > pionowej płyty 150mm z poziomą 500mm).

    Zawsze szerszy profil jest sztywniejszy, sam zdecyduj co ci wystarczy, z tym
    że zapomnij o prawidłowym połączeniu ze soba dwóch płyt GK kręcąc profil
    UD30 wzdłuż krawędzi płyt. Masz zaledwie max po 1,5cm zachodzacego profila
    blachy gdy płyty się schodzą na styk a to za mało.

    Marek