eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplenie poddasza i montaż regipsów - jak najlepiej? › Ocieplenie poddasza i montaż regipsów - jak najlepiej?
    From: "Bartek" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Ocieplenie poddasza i montaż regipsów - jak najlepiej?
    Date: Wed, 31 Mar 2010 11:59:06 +0200

    Witam
    Powiedzcie czym najlepiej ocieplić poddasze?
    W projekcie mam wełna mineralna 20 cm, ale wszedzie piszą żeby robić 15 cm +
    10 m pod stelaż. Czy to nie bedzie zbyt duży ciężar dla dachu?

    Czym ocieplić, jaką wełne stosować? Bo po wizycie w sklepie nie mam pojęcia
    co wybrać i czym się kierować.
    Które wełny się dobrze układa a które ciężko i nie warto ich kupować?

    No i ostatnia rzecz:
    regispy - jak je montować, żeby nie pękały? Czy to prawda że powinno się tam
    montować dwie warstwy regipsów? Jedne przykręcane do drugich czy jak?

    Pozdrawiam
    Bartek