eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplenie stropu pomiędzy parterem a poddaszem użytkowym › Ocieplenie stropu pomiędzy parterem a poddaszem użytkowym
    From: "Kwinto" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Ocieplenie stropu pomiędzy parterem a poddaszem użytkowym
    Date: Fri, 14 Jan 2011 13:16:30 +0100

    Witam,
    Robię właśnie wykończenówkę kilku pomieszczeń
    na poddaszu użytkowym. W łazience, pralni i garderobie
    dałem już 5 cm styro plus 6cm wylewki.
    W pozostałych chcę dać OSB na legarach położonych
    na betonie (teriva)

    I w tym miejscu zastanawiam się czy jest
    sens ocieplać strop od góry styropianem
    lub wełną pod OSB. Przecież strop jest grzany od
    dołu powietrzem w pomieszczeniach na
    parterze (mam podłogówkę) zatem też jest
    swego rodzaju grzejnikiem. Po co więc
    go odizolowywać od pomieszczenia na górze.
    (Tam mam kaloryfery). Na ścianach zewnętrznych
    jest 15 cm styro.
    Nie jestem specjalistą od audytów ociepleń dlatego
    pytam jakie jest wasze zdanie.
    W oryginalnym projekcie nie było ocieplenia zewnętznego
    ale grubsze ściany (38 porotherm, teraz 25 +15) ale były
    ocieplenia międzystropowe.

    Pozdr.
    JK