  • 1. Data: 2012-09-03 16:15:28
    Temat: Ostatnia roślina i macie mnie z głowy (co to za roślina?)
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    https://picasaweb.google.com/107154024088298206865/3
    Wrzesnia201202

    Jaskier, nie jaskier? Jak jaskier, to jaki? Kwiatki ma białawe z żółtym
    odcieniem. Rośnie na 15-20 cm. Nie mam lepszego okazu, bo skosiłem.
    Pomóżcie zidentyfikować, bo nie dam rady.
    Jacek

  • 2. Data: 2012-09-06 10:18:07
    Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl>

    W dniu 2012-09-03 16:15, Jacek pisze:
> [...]
    > odcieniem. Rośnie na 15-20 cm. Nie mam lepszego okazu, bo skosiłem.
    > Pomóżcie zidentyfikować, bo nie dam rady.

    Witam!
    Moim zdaniem to Złocień maruna (Chrysanthemum /Tanacetum/ parthenium.
    Ale obrazek bardzo marny i dlatego nie jestem pewien.

    --
    Pozdrawiam, Jan
    http://www.ciecinski.eco.pl

  • 3. Data: 2012-09-06 10:37:58
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-06 10:18, "Jan P. Cieciński" pisze:
    > Chrysanthemum /Tanacetum/ parthenium.
    Wielkie dzięki. To jest to.
    Zrobiłem lepsze zdjęcie, ale już nie będę go zamieszczał, bo trafienie
    było na 100%.
    pozdrawiam
    Jacek