  • Data: 2016-02-12 11:33:09
    Temat: Palnik gazowy-szybkie pytanie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Podpalka lepsza chociaz dlugoczasowo wyjdzie drozej. Uklada sie kostki, podpala
    zapalka podpalke i zapomina. Oczywiscie trzeba sie nauczyc podpalac brykiet. I taka
    drobna uwaga. Palenie w piecu to nie zawody kto mniejsza iloscia podpalki podpali
    brykiety a zawody w tym kto wiecej ciepla z brykietow wydusi. Spalanie brykietow w
    piecu kaflowym jest mozliwe ale ze wzgledu na budowe komory spalania nie tak
    efektywne jak w piecykach dedykowanych do spalania drewna. Z moich doswiadczen. Piec
    brykietow moge spalic w godzine albo trzy brykiety w szesc godzin. W obydwu
    przypadkach po dwoch godzinach w mieszkaniu mam taka sama temperature z tym ze przy
    szybkim spalaniu po godzinie oczy wysychaja a po trzech temperatura gwaltownie spada.
    Przy powolnym spalaniu odczuwalny spadek temperatury jest po pieciu szesciu
    godzinach. Z piecem kaflowym charakterystyka bedzie inna bo u mnie jest slaba
    akumulacja ale i tak przy nieumiejetnym spaleniu ponad polowe ciepla mozna wywalic w
    komin.