  • 1. Data: 2016-02-12 09:56:15
    Temat: Palnik gazowy-szybkie pytanie
    Od: Kris <k...@g...com>

    Potrzebny będzie palnik tego typu
    http://photos05.redcart.pl/templates/images/descript
    ion/32/Image/dom_i_ogrod/palnik_WS-502C_4.JPG
    Na allegro tego tysiące.
    Czy na coś zwracać uwagę(producent czy jakas specjalna funkcjonalnośc) czy brac
    pierwszy z brzegu?
    A może lepszy tego typu:
    http://cdn13.epasaz.smcloud.net/t/files/37/ae/f0/37a
    ef0e17f65095d.jpg
    Zastosowanie- głównie do podpalania brykietów z trocin w piecu kaflowym, ew
    przypalenie cebuli do rosołu;)

  • 2. Data: 2016-02-12 11:33:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podpalka lepsza chociaz dlugoczasowo wyjdzie drozej. Uklada sie kostki, podpala
    zapalka podpalke i zapomina. Oczywiscie trzeba sie nauczyc podpalac brykiet. I taka
    drobna uwaga. Palenie w piecu to nie zawody kto mniejsza iloscia podpalki podpali
    brykiety a zawody w tym kto wiecej ciepla z brykietow wydusi. Spalanie brykietow w
    piecu kaflowym jest mozliwe ale ze wzgledu na budowe komory spalania nie tak
    efektywne jak w piecykach dedykowanych do spalania drewna. Z moich doswiadczen. Piec
    brykietow moge spalic w godzine albo trzy brykiety w szesc godzin. W obydwu
    przypadkach po dwoch godzinach w mieszkaniu mam taka sama temperature z tym ze przy
    szybkim spalaniu po godzinie oczy wysychaja a po trzech temperatura gwaltownie spada.
    Przy powolnym spalaniu odczuwalny spadek temperatury jest po pieciu szesciu
    godzinach. Z piecem kaflowym charakterystyka bedzie inna bo u mnie jest slaba
    akumulacja ale i tak przy nieumiejetnym spaleniu ponad polowe ciepla mozna wywalic w
    komin.

  • 3. Data: 2016-02-12 19:34:07
    Temat: Re: Palnik gazowy-szybkie pytanie
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-02-12 o 09:56, Kris pisze:
    > Potrzebny będzie palnik tego typu
    > Czy na coś zwracać uwagę
    Ja bym brał palnik z wbudowaną zapalniczką np. piezoelektryczną.
    Jacek