  • Data: 2020-10-27 09:17:13
    Temat: Panele FV- dawno nie było
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatni "handlowiec" z ofertą paneli był u mnie chyba ponad rok temu.
    Ponad rok spokoju miałem i dzisiaj telefon- Calumbus
    Twierdza ze przedstawią ofertę bez wkładu własnego, wysokość miesięcznej opłaty równa
    moim dotychczasowym rachunkom za energie, kredyt(bo to oczywiście kredyt będzie)
    oprocentowany 4% w skali roku, oprocentowanie stałe.
    Zgodziłem się na spotkanie z "doradcą" żobaczymy co on tam bedzie czarował
    Przy moim zużyciue ok 350-400kW miesiecznie pewnie optymalna będzie instalacja 5kWP.
    Ponad rok temu ceny były na poziomie 5tys zł za kWp- teraz nie jestem na bieżąCO
    pRZYJMUJĄC(PEWNIE OPTYMISTYCZNIE) TE 5TYS/KwP TO MOJA INSTALACJA KOSZTOWAŁABY 25000ZŁ
    pRZY KREDYTCIE NA 4% I RACIE RÓWNEJ MOIM RACHUNKOM ZA PRĄD(OK 200ZŁ