  • 1. Data: 2020-10-27 09:17:13
    Temat: Panele FV- dawno nie było
    Od: Kris <k...@g...com>

    Ostatni "handlowiec" z ofertą paneli był u mnie chyba ponad rok temu.
    Ponad rok spokoju miałem i dzisiaj telefon- Calumbus
    Twierdza ze przedstawią ofertę bez wkładu własnego, wysokość miesięcznej opłaty równa
    moim dotychczasowym rachunkom za energie, kredyt(bo to oczywiście kredyt będzie)
    oprocentowany 4% w skali roku, oprocentowanie stałe.
    Zgodziłem się na spotkanie z "doradcą" żobaczymy co on tam bedzie czarował
    Przy moim zużyciue ok 350-400kW miesiecznie pewnie optymalna będzie instalacja 5kWP.
    Ponad rok temu ceny były na poziomie 5tys zł za kWp- teraz nie jestem na bieżąCO
    pRZYJMUJĄC(PEWNIE OPTYMISTYCZNIE) TE 5TYS/KwP TO MOJA INSTALACJA KOSZTOWAŁABY 25000ZŁ
    pRZY KREDYTCIE NA 4% I RACIE RÓWNEJ MOIM RACHUNKOM ZA PRĄD(OK 200ZŁ

  • 2. Data: 2020-10-28 11:44:43
    Temat: Re: Panele FV- dawno nie było
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Tue, 27 Oct 2020 01:17:13 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    25000ZŁ
    > pRZY KREDYTCIE NA 4% I RACIE RÓWNEJ MOIM RACHUNKOM ZA PRĄD(OK 200ZŁ

    Skąd oni biorą adresy? Zaczeła się dyskusja na grupie o panelach a już
    dosraem ze 3 oferty na rewelacyjne i ekologiczne panele. Wcześniej jakoś
    nie przysyłali. Zaznaczam, że nigdzie nie grzebałem w sieci w
    poszukiwaniu jakichkolwiek informacji o panelach.
    --
    Kadar

  • 3. Data: 2020-10-28 14:08:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Oct 2020 11:44:43 +0100, Kadar Oszmiański napisał(a):

    > Skąd oni biorą adresy?

    Kadarze, przecież podajesz w każdym swoim poście swój prawidłowy adres.
    Każdy go może poznać. Najwyraźniej śledzą grupy :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 4. Data: 2020-10-28 18:07:52
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Wed, 28 Oct 2020 14:08:30 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Kadarze, przecież podajesz w każdym swoim poście swój prawidłowy adres.
    > Każdy go może poznać. Najwyraźniej śledzą grupy :)

    Gdyby tak było nie pytałbym ale to przyszło na inny adres.
    --
    Kadar

  • 5. Data: 2020-10-28 18:23:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Oct 2020 18:07:52 +0100, Kadar Oszmiański napisał(a):

    > Gdyby tak było nie pytałbym ale to przyszło na inny adres.

    Skąd mogłem wiedzeć. Ale przyjmij za pewnik że wszystkie adresy mailowe
    prędzej czy później dostają się spamerom. I nie umiem wytłumaczyć
    dlaczego po twojej aktywności na grupach, związanej z panelami dostałeś
    oferty na adres mailowy nie wymieniony w konfiguracji czytnika.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 6. Data: 2020-10-28 19:15:54
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Wed, 28 Oct 2020 18:23:57 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > dlaczego po twojej aktywności na grupach, związanej z panelami dostałeś
    > oferty na adres mailowy nie wymieniony w konfiguracji czytnika.

    To raczej zaciekwienie niż jakieś oskarżenia, po prostu dziwny zbieg
    okoliczności.
    --
    Kadar

  • 7. Data: 2020-10-28 21:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar Oszmiański o...@g...com ...

    > To raczej zaciekwienie niż jakieś oskarżenia, po prostu dziwny zbieg
    > okoliczności.

    Moze jak piszesz to gadasz pod nosem i telefon cie usłyszał? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 8. Data: 2020-10-28 22:38:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-10-28 o 11:44, Kadar Oszmiański pisze:

> [...]
    > nie przysyłali. Zaznaczam, że nigdzie nie grzebałem w sieci w
    > poszukiwaniu jakichkolwiek informacji o panelach.

    Zbieg okoliczności, też dostałem oferty.

    --
    Janusz

  • 9. Data: 2020-10-28 23:56:40
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia 28 Oct 2020 20:59:53 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Kadar Oszmiański o...@g...com ...

    > Moze jak piszesz to gadasz pod nosem i telefon cie usłyszał? :)

    Widocznie starcze przyzwyczajenie.
    --
    Kadar

  • 10. Data: 2020-10-31 21:27:30
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 28.10.2020 19:15, Kadar Oszmiański wrote:

    > To raczej zaciekwienie niż jakieś oskarżenia, po prostu dziwny zbieg
    > okoliczności.

    Wklej adresy, a najlepiej całe nagłówki maili. W thunderbirdzie ctrl+u