  • 21. Data: 2020-12-01 03:26:14
    Temat: Re: Panele FV- dawno nie było
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 23.11.2020 16:04, Lisciasty wrote:

    > Jak się nie używa adblockerów to tak pewnie jest. Ostatnio się zdziwiłem
    > bo się okazało, że na jutubie są jakieś reklamy a ja ich nigdy nie widziałem ;)

    Też ich nie widuję :-)
    mam swojego DNS-a na routerze z Adblockiem coś w stylu pi-hole ale na
    routerze.
    Żadnych reklam.

  • 22. Data: 2020-12-01 03:28:04
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 23.11.2020 16:38, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Nie mniej, tylko wcale -- i głównie o to nam chodzi. Na to, by
    > dane nie szły w świat, są inne sposoby. Niezależne od blokowania
    > reklam.

    Właśnie! Trzeba do tego adblockera czy pihole dodać dns over tls,
    przynajmniej tyle. Wyłączyć third party cookies w przeglądarkach i
    kasować cache przeglądarki.

  • 23. Data: 2020-12-01 03:32:03
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 23.11.2020 16:36, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Najśmieszniej było, jak z dziesięć lat temu jeden portal wymyślił
    > sobie, że będzie brał od ludzi kasę za czytanie/oglądanie. Do mnie
    > to dotarło z jakimś półrocznym opóźnieniem. Tak to im ktoś mądrze
    > zaprojektował, że system blokowania treści niepłacącym powiązany
    > był z systemem wyświetlania reklam. Jeśli ktoś je blokował, nie
    > dotarła do niego nawet propozycja wykupienia abonamentu.

    A co to za portal?
    Jak jest treść za paywallem to przecież nie muszę tego czytać. Te same
    informacje są na 99-ciu innych stronach.
    To, że mówią, że treści kosztują to niech sobie mówią. Nie muszą w ogóle
    istnieć ci dostawcy treści.