  • 11. Data: 2020-10-31 21:28:24
    Temat: Re: Panele FV- dawno nie było
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 28.10.2020 22:38, Janusz wrote:

    > Zbieg okoliczności, też dostałem oferty.

    Daj nagłówki, zgłosimy spamerów na czarną listę.

  • 12. Data: 2020-10-31 22:24:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Oct 2020 21:27:30 +0100, KIKI napisał(a):

    > Wklej adresy, a najlepiej całe nagłówki maili. W thunderbirdzie ctrl+u

    a w 40Tude wystarczy nacisnąć "h"
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 13. Data: 2020-10-31 22:41:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek Maciejewski napisał:

    > a w 40Tude wystarczy nacisnąć "h"

    Jest jakaś wyższość "h" nad "ctrl+u" uzasadniająca użycie słowa "wystarczy"?

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2020-11-01 08:37:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Oct 2020 22:41:48 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Jest jakaś wyższość "h" nad "ctrl+u" uzasadniająca użycie słowa "wystarczy"?

    Co cię ugryzło? Kadar używa 40Tude, więc mu podopowiedziałem. A wyższość
    też jest, tylko jeden palec zamiast dwóch u obu rąk. Ważnie dla
    myszoklików.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 15. Data: 2020-11-01 11:35:17
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-10-31 o 21:28, KIKI pisze:

    > Daj nagłówki, zgłosimy spamerów na czarną listę.

    Już dawno skasowane, ja pocztę czyszczę na bieżąco.

    --
    Janusz

  • 16. Data: 2020-11-23 14:54:06
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 28.10.2020 o 19:15, Kadar Oszmiański pisze:

    > To raczej zaciekwienie niż jakieś oskarżenia, po prostu dziwny zbieg
    > okoliczności.

    To się big data nazywa. Acz nie wiem czy akurat takie firemki od
    fotowoltaiki płacą za takie dane...

    Tu masz jeden email, gdzie indziej jakiś inny, tam trochę cookies i
    innych danych identyfikujących Cię i wiążących z tymi adresami oraz od
    razu cennych do profilowania Cię i podawania Ci treści zgodnie z
    zainteresowaniami i potem masz efekt.

    Nie zauważyłeś, że jak np. zaczniesz sobie szukać danych opon, to potem
    co druga reklama będzie się z nimi pojawiała właśnie? :)
    I to niby w miejscach totalnie z tym nie związanymi albo w ogóle
    oglądając z innego telefonu/komputera/czegokolwiek.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 17. Data: 2020-11-23 16:04:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    poniedziałek, 23 listopada 2020 o 14:54:08 UTC+1 Kżyho napisał(a):
> [...]
    > I to niby w miejscach totalnie z tym nie związanymi albo w ogóle
    > oglądając z innego telefonu/komputera/czegokolwiek.

    Jak się nie używa adblockerów to tak pewnie jest. Ostatnio się zdziwiłem
    bo się okazało, że na jutubie są jakieś reklamy a ja ich nigdy nie widziałem ;)

    L.

  • 18. Data: 2020-11-23 16:14:07
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 23.11.2020 o 16:04, Lisciasty pisze:

    > Jak się nie używa adblockerów to tak pewnie jest. Ostatnio się zdziwiłem
    > bo się okazało, że na jutubie są jakieś reklamy a ja ich nigdy nie widziałem ;)

    Nawet jak ich używasz to i tak różne Twoje dane w świat idą. Co najwyżej
    widzisz mniej tych reklam, ale to tyle ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 19. Data: 2020-11-23 16:36:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Jak się nie używa adblockerów to tak pewnie jest. Ostatnio się
    > zdziwiłem bo się okazało, że na jutubie są jakieś reklamy a ja
    > ich nigdy nie widziałem ;)

    Co więcej -- ostatnio wyskoczyli z pomysłem, że jak im się zapłaci,
    to reklam nie będą pokazywać. A niech se pokazują -- póki ich nie
    widzę, nie ma problemu.

    Najśmieszniej było, jak z dziesięć lat temu jeden portal wymyślił
    sobie, że będzie brał od ludzi kasę za czytanie/oglądanie. Do mnie
    to dotarło z jakimś półrocznym opóźnieniem. Tak to im ktoś mądrze
    zaprojektował, że system blokowania treści niepłacącym powiązany
    był z systemem wyświetlania reklam. Jeśli ktoś je blokował, nie
    dotarła do niego nawet propozycja wykupienia abonamentu.

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2020-11-23 16:38:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kżyho napisał:

    > Nawet jak ich używasz to i tak różne Twoje dane w świat idą.
    > Co najwyżej widzisz mniej tych reklam, ale to tyle ;)

    Nie mniej, tylko wcale -- i głównie o to nam chodzi. Na to, by
    dane nie szły w świat, są inne sposoby. Niezależne od blokowania
    reklam.

    Jarek

    --
    Sprzedam kosiarkę.