    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Pex 25mm i reczna zaciskarka
    Date: Mon, 23 Jul 2012 15:23:08 +0200

    Witam!

    Jest sobie pion zrobiony z PEX'a 25mm (3/4 cala) i trzeba się do niego
    "wpiąć". Czyli przeciąć i zaprasować trójnik. Mam ręczną zaciskarkę i
    odpowiednie kamienie, ale Wavin zabrania ręcznego zaciskania średnic powyżej
    20mm. I tu rodzą się moje wątpliwości. Da radę to zrobić, czy szukać
    wypożyczalni z elektryczną zaciskarką?

    Uprzedzając ewentualne pytanie. Przedstawiciel Wavina nie potrafi
    odpowiedzieć na pytanie dlaczego nie można ręcznie, a elektryczną
    wypożyczają tylko gdy się robi całą instalację.

    Niestety nie mam kawałka rury tej średnicy by to organoleptycznie sprawdzić.

    Pozdrawiam
    Ergie