    From: "firma" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Piec dwupaleniskowy
    Date: Tue, 3 Mar 2009 14:55:20 +0100

    Witam mam pytanie jestem na etapie zakupu budowy centralnego pieca ,
    rozważałem zakup pieca z podajnikiem na ekogroszek ,lecz przeraziły mnie
    lekko opinie ludzi je uzytkujacych (zerwane zawleczki itp)pozatym mała ich
    uniwerslaność (niby maja ruszta awaryjne ale nie można ich uzywac stale
    takie coś niby jest a nie ma), już prawie zdecydowałem się na zakup piec
    zwykłego z górną komora spalania (zębiec kwk 25kw porządny piec),lecz
    przypadkowo znalazłem coś takiego
    http://www.allegro.pl/item560100102_piec_kociol_piec
    e_kotly_dwufunkcyjny_25_kw.html#gallery
    ,bardzo mnie zaintrygował wyrób tej firmy zwłaszcza że ma możliwośc palenia
    zarówno na jednym jak i drugim palenisku , co daje nam duż możliwości , czy
    znacie tę firmę i co o tym sadzice