  • 11. Data: 2015-02-23 14:29:06
    Temat: Re: Procedura podłączenia prądu ze skrzynki do domu - jak?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ergie wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Mnie dali klucze - w końcu tam jest rozłącznik abym mógł grzebać przy
    > rozdzielni w domu.

    u nnie jest tak, że mam dostęp tylko przez klapkę do wajchy rozłącznika.
    Reszta jest zamknięta przez RWE.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2015-02-24 07:50:06
    Od: "Edek" <e...@w...pl>

    Jak zawsze BUDYŃ wszystko wie musi swoje cholerne dwa grosze wtrącić,

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.

  • 13. Data: 2015-02-24 09:17:29
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > u nnie jest tak, że mam dostęp tylko przez klapkę do wajchy rozłącznika.
    > Reszta jest zamknięta przez RWE.

    Widać co kraj to obyczaj.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 14. Data: 2015-02-24 13:54:03
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 2015-02-23 12:55, Kris wrote:

    > Taryfa od początku zwykła, nie żadna budowlana.

    Ja też miałem zwykłą hehe nie wiem czemu nawet. Od razu robotnicy mi
    podłączyli prąd, a później tylko papiery podbijał ich znajomy elektryk.
    Był sprawdzić ale sam nie robił.

  • 15. Data: 2015-02-24 14:19:00
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    On 2015-02-23 12:55, Kris wrote:

> [...]

    Ja też miałem zwykłą hehe nie wiem czemu nawet. Od razu robotnicy mi
    podłączyli prąd, a później tylko papiery podbijał ich znajomy elektryk.

    Ja też miałem zwykłą. U nas budowlaną dają tylko jak ktoś chce podłączyć
    prowizorkę na pustej działce. Jak już dom stoi (wystarczą mury) to dają
    zwykłą. A swoją droga to mogliby juz ten socjalistyczny wymysł zlikwidować -
    buduje się-> znaczy się bogaty -> dowalić wyższe opłaty.

    Ps. A jak ktoś potrzebuje prąd już na etapie fundamentów i nie chce agregatu
    to robi się to tak: Kupujesz działkę zgłaszasz się do ZE że chcesz prąd na
    działkę rekreacyjną (czy jak to się u was nazywa) dostajesz przyłącze i
    płacisz za prąd tyle samo co gospodarstwa domowe. Zaczynasz budowę a
    oficjalnie tego prądu do budowy nie używasz tylko do oświetlenia miejsca na
    grill, albo do kosiarki elektrycznej.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 16. Data: 2015-02-24 14:41:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 14:19:41 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > płacisz za prąd tyle samo co gospodarstwa domowe. Zaczynasz budowę a
    > oficjalnie tego prądu do budowy nie używasz tylko do oświetlenia miejsca na
    Albo tak:
    Kupujesz działkę, meldujesz się na niej.
    Energa aby dać zwykłą taryfe wymaga zameldowania(przynajmniej w 2007/2008 tak było
    Podłączaja licznik i budujesz dom

  • 17. Data: 2015-02-24 16:39:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Kupujesz działkę, meldujesz się na niej.
    > Energa aby dać zwykłą taryfe wymaga zameldowania(przynajmniej w 2007/2008
    > tak było
    > Podłączaja licznik i budujesz dom

    Czyli znowu co kraj to obyczaj. U nas meldunek nie jest nikomu do niczego
    potrzebny - ja ciągle nie jestem zameldowany u siebie i chyba już nie zdążę
    bo powoli ten obowiązek likwidują. Zlikwidowali już karę za brak meldunku,
    lada dzień wchodzą nowe dowody bez adresu, urząd już nie pyta o adres
    zameldowania tylko o adres do korespondencji. Jeszcze chwila (tak wiem,
    miało być już kilka lat temu) i całkiem stary komunistyczny wymysł
    przypisania obywatela do miejsca zamieszkania zlikwidują.

    Pozdrawiam
    Ergie