  • Data: 2010-11-18 07:49:17
    Temat: Przecinarka do glazury. Jak?
    Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Człowiek stale ma problemy i czuje się jak jakaś gapa.
    Kupiłem przecinarkę z kółkiem i nie potrafię się nią posługiwać.
    W którą stronę prawidłowo się ciągnie ten "bajer" z kółkiem?
    Czyli właściwie się ciągnie za tą rączkę dociskając czy się nią pcha?

    Próby wypadły fatalnie, bo kafelek nie pęka wzdłuż zarysowania, ale w
    poprzek. Podstawa jest za miękka, niestety.
    Poza tym, ta łamiąca stopka mi się pałęta w czasie zarysowywania kafla.
    Chyba robię coś źle.
    Ostatecznie będę tym urządzeniem zarysowywał, a łamał jak kiedyś, na pręcie,
    na podłodze. Ale w którą stronę ciągnąć tą wajchę?
    Pytanie może głupie, ale nic z tego nie kumam.
    Pozdr
    jagr