  • 1. Data: 2021-04-11 22:43:03
    Temat: Pytanie o dżdżownice kalifornijskie
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    halo, halo
    Czy dżdżownice kalifornijskie sa potrzebne w kompostowniku?
    Krasnal
    ______________

    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

    Avast.

  • 2. Data: 2021-04-12 22:31:31
    Temat: Re: Pytanie o dżdżownice kalifornijskie
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 11.04.2021 o 22:43, Krasnal pisze:
    > halo, halo
    > Czy dżdżownice kalifornijskie  sa potrzebne w kompostowniku?

    W moim kompostowniku jest dżdżownic bez liku, intensywnie przetwarzają
    to co tam wrzucam.
    Podejrzewam, że są tutejsze, czyli śląskie.

    Krycha.

  • 3. Data: 2021-04-13 12:13:40
    Od: collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 12.04.2021 o 22:31, Krycha napisała:

    > W moim kompostowniku jest dżdżownic bez liku, intensywnie przetwarzają
    > to co tam wrzucam.
    > Podejrzewam, że są tutejsze, czyli śląskie.

    Ukryta opcja niemiecka.

  • 4. Data: 2021-08-29 17:31:48
    Od: PatronX <x...@x...pl>

    W dniu 2021-04-11 o 22:43, Krasnal pisze:
    > halo, halo
    > Czy dżdżownice kalifornijskie  sa potrzebne w kompostowniku?

    Kompost i bez nich powstanie, ale dżdżownice kalifornijskie przyśpieszą
    ten proces kilkukrotnie. Taki kompost zrobiony przez dżdżownice nazywa
    się biohumus i jest lepszy od zwykłego. Mam w kompostownikach dżdżownice
    kalifornijskie od ponad 20 lat, wtedy prawie nikt o nich nie słyszał.
    Dostałem je od nauczycielki ze szkoły rolniczej. Polecam każdemu
    ogrodnikowi.

    --
    PatronX
    https://bloger-ogrodowy.blogspot.com/

  • 5. Data: 2021-08-31 15:08:01
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 29.08.2021 o 17:31, PatronX pisze:

> [...]
    > kalifornijskie od ponad 20 lat, wtedy prawie nikt o nich nie słyszał.
    > Dostałem je od nauczycielki ze szkoły rolniczej. Polecam każdemu

    A te nasz rodzime dżdżownice, które same "przychodzą" skądś, aby
    przetwarzać zbierany na kupce materiał, to są jakieś gorsze od tych
    kalifornijskich?

    Krycha.

    --
    ,,Między duchem a materią pośredniczy matematyka." -- Hugo Steinhaus

  • 6. Data: 2021-08-31 15:08:01
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2021-10-01 13:56:27
    Od: PatronX <x...@x...pl>

    > A te nasz rodzime dżdżownice, które same "przychodzą" skądś, aby
    > przetwarzać zbierany na kupce materiał, to są jakieś gorsze od tych
    > kalifornijskich?
    >
    > Krycha.

    Wszystkie dżdżownice działają podobnie. Po prostu kalifornijskie
    szybciej się mnożą, i dzięki temu szybciej przetwarzają materiał kompostowy.