    From: "tornad" <t...@o...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: 1 kW pradu
    Date: Mon, 02 Feb 2009 16:28:21 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Wracaj, wracaj. Na miejscu posluchasz politykow i dowiesz sie jaki to w
    > kraju jest raj, jakie prognozy na przyszlosc. Szybko sie wyleczysz z tego
    > pesymizmu. W telewizji Jaworowicz pokaze, ze inni maja gorzej i dojdziesz do
    > szybkiego wniosku, ze tak w ogole jest git.
    >
    > A tak na powaznie, czlowiek z Twoim doswiadczeniem i wiedza pewnie nie
    > powinien sie przejmowac cena 1kWh.

    Dobrze, ze dales "glos":). Nie chce tu niepokoic grupy swymi problemami ale
    potrzebuje pomocy. Szukam jej na grupie elektronika. Chodzi o "neodymy", czyli
    akcje jaka w mojej wsi rozpetal Zaklad Energetyczny i co z tym fantem zrobic.
    Nie chce trans-costam na inne grupy wiec zapraszam ne elektronike. Co Ty na
    to? Zapewne slyszales tez co nieco na ten temat i moze potrafilbys cos
    podpowiedziec. Zapraszam tez Wszystkich szczegolnie tych co to wiedza, ze
    jednym z przewodow pradu trojfazowego plynie cos fi:).
    Pzdr.