  • Data: 2021-01-18 17:39:35
    Temat: Re: -14.3 jest właśnie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No właśnie się wkurzyłem po odwiezieniu dzieci (winda-> garaż, szkoda mi było ich
    mordek na ewentualnym wietrze przy -16°C) pod
    lokalnym marketem, gdzie emeryt na stalowych rurkach nagabywany przez mnie o opony "a
    Panie kiedyś się to wywaliłem dziś jeszcze
    nie), więc po południu już też tylko rower ;-)
    W sumie tego mrozu jakoś nie czuć, bardzo suche powietrze i brak wiatru.
    Dwei szafy ciuchów polarnych (nie mylić z polarem), okazja przewietrzyć :-)

    Ciekawe, że kierowcy przy dzisiejszej pogodzie bardziej po chamsku wobec roweru
    jeżdżą (i dawnymi zimy podobnie), a na chodniku
    tarka od butów to trzeba gładką jezdnią.

    -----
    zapyla rowerzysta na jubilacie.