  • Data: 2021-01-20 11:41:46
    Temat: Re: -14.3 jest właśnie
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 19 stycznia 2021 o 04:36:30 UTC-6 budynPL napisał(a):

    > a jedziesz na zasilaniu pasożytniczym? kiedys próbowałem, to w praktyce było
    > niepewne, potem przeszedłem na 3 przewody i mam spokój.
    > Przewody tak do 30m max.

    Ja przez dlugi czas mialem pasozytniczo. Ponad 120m kabla i na tym OIDP 9 czy 10
    ds-ow.

    Dzialalo jak skala jak dzialalo. Jak przestalo to nie bylo wiadomo czemu. Odpinalem
    czujniki, przycinalem kabel, wymienialem ftdi i nie pomoglo.

    Ale po ktorejs tam wymianie ftdi ruszylo i znowu dzialalo.

    Nic nie bylo zalane, nic sie nie zwieralo.

    A dzialalo raz tak a raz tak.

    Przy czym okresy dzialania byly liczone w latach. A potem przerwa bo z jakiegos
    powodu magistrala nie ruszala.