eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ile kosztuje materiał na postawienie paneli w ogrodzie? › Re: A ile kosztuje materiał na postawienie paneli w ogrodzie?
  • Data: 2020-01-03 19:32:37
    Temat: Re: A ile kosztuje materiał na postawienie paneli w ogrodzie?
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 3.01.2020 o 19:04, Adam Sz. pisze:

    > Dachówka przecież nie ma i nie gwarantuje
    > szczelności :)

    Gwarantuje, ale niemiecka i u Niemca. Na Dolnym Śląsku
    oglądałem 70 lat po wojnie poniemiecki dom pod lasem,
    dokumentnie rozszabrowany przez Polaków zza Buga. Ostał
    się w nim tylko - o dziwo - piękny dach z czerwonej
    dachówki, z dziurą przy szczycie. Oprowadzający mnie
    po okolicy tuziemiec rzekł, że szabrownicy chcieli
    wziąć i dachówki, ale okazało się, że stanowią one
    monolit, sklejone ze sobą na amen. Nic tam przez 70
    lat nie przeciekało, poza wyłupioną dziurą.