  • 1. Data: 2020-01-01 19:13:09
    Temat: A ile kosztuje materiał na postawienie paneli w ogrodzie?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    No mam na myśli konstrukcję samą, jak ją przytwierdzić do ziemi?
    Metalowa, stalowa, alu, a może drewno?

  • 2. Data: 2020-01-01 19:15:52
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 1 stycznia 2020 19:13:13 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > No mam na myśli konstrukcję samą, jak ją przytwierdzić do ziemi?
    > Metalowa, stalowa, alu, a może drewno?

    Biorąc pod uwagę żywotność paneli to albo nierdzewka albo stal + alu, jeżeli
    będzie dostęp do stali i w razie W będzie ją można wymalować. Nierdzewka
    najlepsza ale najdroższa.. Drewna bym nie używał - nie wytrzyma tyle lat:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2020-01-01 19:46:42
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 1 stycznia 2020 19:13:13 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > No mam na myśli konstrukcję samą, jak ją przytwierdzić do ziemi?
    > Metalowa, stalowa, alu, a może drewno?

    Żelastwo ocynkowane. Przytwierdza się wbijając. Kosztuje więcej
    niż na dachu ale tragedii nie ma.

    L.

  • 4. Data: 2020-01-01 20:01:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Taki materiał, który złomiarze zostawią, gdy ukradną panele podczas pierwszego
    urlopu.

    -----

  • 5. Data: 2020-01-02 00:19:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    1/4 wypłaty.

  • 6. Data: 2020-01-02 09:00:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

    A tak w ogóle to aż się prosi zbudować wiatę na 2 auta, dach będzie z paneli.

    b.

  • 7. Data: 2020-01-02 09:46:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 2 Jan 2020 00:00:28 -0800 (PST), Budyń

    > A tak w ogóle to aż się prosi zbudować wiatę na 2 auta, dach będzie z paneli.

    Prawdopodobnie wujek, co to mu wejszło tylko 3.5kWp na dach, będzie takie
    coś robił nad wjazdem do garażu. Zasugerowałem tak, bo szkoda marnować
    miejsce w ogrodzie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2020-01-02 10:01:26
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 2 stycznia 2020 09:00:30 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > A tak w ogóle to aż się prosi zbudować wiatę na 2 auta, dach będzie z paneli.

    Właśnie wymyśliłeś carport :]

    L.

  • 9. Data: 2020-01-02 14:42:57
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.01.2020 09:00, Budyń wrote:
    > A tak w ogóle to aż się prosi zbudować wiatę na 2 auta, dach będzie z paneli.

    A to od budynku gospodarczego nie ma większego podatku?

  • 10. Data: 2020-01-02 14:43:33
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.01.2020 19:46, Lisciasty wrote:

    > Żelastwo ocynkowane. Przytwierdza się wbijając. Kosztuje więcej
    > niż na dachu ale tragedii nie ma.
    >
    > L.

    To znaczy ile? Jakieś masz wymierne kwoty ?