  • 1. Data: 2020-01-01 15:53:56
    Temat: moja ulica murem podzielona
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    świeci neonami prawa strona

    Wszyscy postawili domy 15 lat temu szczytem do chodnika.
    Teraz jakiś wsiur kupił ziemię i zaparkował dom bokiem ;)
    Kupi się mu kurki i wpuści pod nieobecność.

    no cóż to wolny kraj.

    --
    Piotrek

    Happy New Year

  • 2. Data: 2020-01-01 18:37:38
    Temat: Re: moja ulica murem podzielona
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 1.01.2020 o 15:53, PiteR pisze:

    > Wszyscy postawili domy 15 lat temu szczytem do chodnika.
    > Teraz jakiś wsiur kupił ziemię i zaparkował dom bokiem ;)
    > Kupi się mu kurki i wpuści pod nieobecność.

    Zara kupi... Te wszystkie wsiury co postawiły domy 15 lat
    temu, wpuszczą odmieńcowi parę swoich kurek, na swoich gumnach
    szczytujących. Pod nieobecność.

    https://www.youtube.com/watch?v=b4DN7TVekbw

  • 3. Data: 2020-01-06 18:08:05
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-01-01 15:53, PiteR wrote:
    > świeci neonami prawa strona
    >
    > Wszyscy postawili domy 15 lat temu szczytem do chodnika.
    > Teraz jakiś wsiur kupił ziemię i zaparkował dom bokiem ;)
    > Kupi się mu kurki i wpuści pod nieobecność.

    nigdy nie rozumiałem tego dążenia żeby wszyscy mieli tak samo i to samo

    najbardziej rzygałem tym w Irlandii - 6 czy 7 sąsiadujących osiedli po
    sto kilkadziesiąt domków każde a wszystkie na osiedlu identyczne toczka
    w toczkę

    nie daj boże jak wracało się po spożyciu i trafiało na dom sąsiada z
    takim samym samochodem...

    https://www.google.com/maps/@52.665879,-7.2300932,3a
    ,75y,185.97h,85.16t/data=!3m6!1e1!3m4!1scrFazM5jAJpc
    v_pJOkXuvA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    > no cóż to wolny kraj.

    oby jak najdłużej

  • 4. Data: 2020-01-06 19:37:11
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2020 11:08:00 UTC-6 użytkownik m4rkiz napisał:

    > nigdy nie rozumiałem tego dążenia żeby wszyscy mieli tak samo i to samo

    Tez nie, ale ja wiem ze sa ludzie co maja bol dupy o rzeczy jakie ma sasiad.

    > oby jak najdłużej

    Ale zobacz z jakim fochem to jest napisane.

    Ciekawe czy o cudzej zonie tez tak gada. I zakupy w cudzym koszyku krytykuje?

  • 5. Data: 2020-01-07 14:23:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tez nie jestem w stanie zrozumieć "linii zabudowy" inaczej, niż łapówkarstwa.
    Tym bardziej, że mamy chyba najbrzydsze wsie i miasteczka, a nawet miasta, w Europie.
    Jeśli już biurwy muszą uzasadniać swoje istnienie, to niech zajmą się pokryciami i
    nachyleniami dachów (jak w wielu miejscach
    Niemiec).

    -----

  • 6. Data: 2020-01-07 18:09:30
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2020 07:23:22 UTC-6 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Tez nie jestem w stanie zrozumieć "linii zabudowy" inaczej, niż łapówkarstwa.
    > Tym bardziej, że mamy chyba najbrzydsze wsie i miasteczka, a nawet miasta, w
    Europie.

    Nie mamy.

    > Jeśli już biurwy muszą uzasadniać swoje istnienie, to niech zajmą się pokryciami i
    nachyleniami dachów (jak w wielu miejscach
    > Niemiec).

    Lepiej nie.

  • 7. Data: 2020-01-07 20:59:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Znasz brzydsze (nie na wschód od nas)?

    -----

  • 8. Data: 2020-01-08 16:06:41
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2020 14:00:03 UTC-6 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Znasz brzydsze (nie na wschód od nas)?

    Tak.

    Ale w przeciwienstwie do wielu osob narzekajacych na nasze realia troche swiata
    widzialem i rowniez slyszalem opinie zachodnich obcokrajowcow o naszych
    zabudowaniach. Byly pozytywne.