  • 1. Data: 2019-12-27 09:17:54
    Temat: Ciekawy przypadek
    Od: Kris <k...@g...com>

    3 lub 4 lata temu kupiłem na ali dwa lasery dekoracyjne
    Tego typu:
    http://hurtowniaalfa.pl/siatki-i-kurtyny-led-owe/751
    649-projektor-laserowy-laser-%C5%9Bwi%C4%85teczny-do
    -o%C5%9Bwietlenia-domu-timer.html
    Używane corocznie przez ok 2-3 tygodnie w okresie świątecznym do podświetlania kęp
    traw wysokich miscantów(bo fajny efekt wychodzi)
    Wczoraj oba jednocześnie przestały działać.
    Czy jednocześnie co do minuty to nie wiem ale wieczorem zauważyłem ze jeden nie
    działa, idę w drugą część ogrodu i patrze drugi też nie działa.
    Inne rzeczy podpięte pod to samo zasilanie działają
    Jeszcze nie rozkręcałem ustrojstwa więc nie wiem czy zasilacze padły czy coś innego.
    Ciekawi mnie tylko taka jednoczesna awaria
    Czyżby żółty brat tak dokładnie miał określone czas życia produktu?

  • 2. Data: 2019-12-27 09:54:07
    Temat: Re: Ciekawy przypadek
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/12/2019 09:17, Kris wrote:
    > Ciekawi mnie tylko taka jednoczesna awaria

    Przepięcie? Urwany neutralny? W środku raczej licznika czasu nie
    znajdziesz ale stawiam że kiepskie elektrolity mogą od biedy wykitowac w
    miarę synchronicznie.