  • 1. Data: 2019-12-23 11:42:26
    Temat: Ca z solarami? (Nie mylić z FV i blond solarkami)
    Od: Kris <k...@g...com>

    Montuje to ktoś jeszcze czy na dzisiaj jak FV powszednieje to solary przechodzą do
    historii?

  • 2. Data: 2019-12-23 18:04:19
    Temat: Re: Ca z solarami? (Nie mylić z FV i blond solarkami)
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 grudnia 2019 11:42:27 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Montuje to ktoś jeszcze czy na dzisiaj jak FV powszednieje to solary przechodzą do
    historii?

    zadaj pytanie jeszcze raz, bo ja na ten przyklad nie niezaqumalem.
    mam pewne podejrzenia - ale to twój wątek ;)

    b.

  • 3. Data: 2019-12-23 18:45:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co tu do kumania, chyba ze ktos malo kumaty. Chodzi o takie panele co wode słońcem
    grzeja.

  • 4. Data: 2019-12-23 20:54:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    >zadaj pytanie jeszcze raz, >bo ja na ten przyklad nie >niezaqumalem.
    >mam pewne podejrzenia - ale >to twój wątek ;)

    Ale co nie rozumiesz?
    Blond solara co to za zwierz?
    W gogle wpisz i w grafice podziwiaj?

  • 5. Data: 2019-12-23 22:12:37
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 grudnia 2019 20:54:11 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ale co nie rozumiesz?
    > Blond solara co to za zwierz?
    > W gogle wpisz i w grafice podziwiaj?

    no ale to było jasne ze blondyny pomijać. A
    "Ca solarne" to pewnie nawóz wapniowy
    http://hortico.pl/oferta/nawozy-profesjonalne/nawozy
    -solar/

    :-)

    Ale spytam zenka, on zawsze wie lepiej. Co mnie zawstydza, bo to ja zawsze wiedzialem
    lepiej...

    b.

  • 6. Data: 2019-12-23 22:22:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    "Ca solarne"
    Co z solarami..

  • 7. Data: 2019-12-23 22:40:54
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 grudnia 2019 22:22:22 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > "Ca solarne"
    > Co z solarami..

    pewnie trzeba bedzie liczyc cena/zysk
    mam caly dach w solarach ale kto wie, moze przerobie to kiedys na fv

    b.

  • 8. Data: 2019-12-23 22:46:52
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 23 grudnia 2019 22:40:57 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > pewnie trzeba bedzie liczyc cena/zysk
    > mam caly dach w solarach ale kto wie, moze przerobie to kiedys na fv

    Jak działa to bym nie ruszał. Chyba, że nie działa tak jak miało :/

    A co do nowych solarów to teraz się średnio opłaca. Montują czasami razem
    z foto, jak gmina tak sobie wymyśli w przetargu.

    L.

  • 9. Data: 2019-12-23 22:54:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > A co do nowych solarów to teraz się średnio opłaca. Montują czasami
    > razem z foto, jak gmina tak sobie wymyśli w przetargu.

    W chorwackiej ustawie prosumenckiej jest wręcz *obowiązek*, by mieć
    solary do grzania wody, jeśli chce się HEP-owi sprzedawać prund po
    wyższych stawkach. I to jest bardzo mądre. Jakby kto nie wiedział,
    to tam prund mają głownie z elektrowni wodnych, a nie z węgla.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2019-12-23 23:02:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 grudnia 2019 22:46:54 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Jak działa to bym nie ruszał. Chyba, że nie działa tak jak miało :/

    dziala, ale za lat kilka, kilkanascie sie resurs wyjdzie i bedzie sie liczyć co sie
    oplaca

    b.