  • Data: 2022-10-18 22:37:31
    Temat: Re: A nie mówiłem.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 18 października 2022 o 21:48:00 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Mon, 17 Oct 2022 14:53:41 -0700 (PDT), w
    > <c...@g...com>, Zenek Kapelinder
    > Nie, durniu, z Eurostatu. Ale ty masz swój zjebany światek :D
    Europie.
    > Dziękuję za potwierdzenie, że jest potencjał do wzrostu.
    tysiąca złotych i była zapewne do negocjacji.
    > Proszę o wskazanie takiego mieszkania w dużych miastach (lub choćby okolicach).
    A co mam cię do dowodu wpisanego żebym miał ci coś pokazać? Nie szukam żadnego
    mieszkania to i nic nie wskaże. To jak to będzie z babcią i pokojami jak dziadek
    umrze. Bedzie jedna na dwóch pokojach czy nie bedzie? Gdyby był potencjał do wzrostu
    cen nieruchomości to by drożały. A w necie same informacje że na rynku pierwotnym
    tanieją. Jak był zbyt na mieszkania nowe to ceny nowych mieszkań ciągnęły w górę ceny
    na rynku wtórnym. Popyt na nowe mieszkania spadł tak że w artykułach nazywany jest
    zapaścią to teraz ceny na rynku nowych będą dostosowywały się do rynku wtórnego. A na
    nim ze względu na ogromną za chwilę ofert sprzedaży będzie rzeź.