    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 20 Oct 2022 04:22:05 -0700 (PDT)
    <3...@g...com>
    <2...@g...com>
    Subject: Re: A nie mówiłem.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 20 października 2022 o 11:30:36 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    mieszkań jest w Polsce niezamieszkanych.26 wrz 2022
    mieszkań. Około 12,1% z nich było pustych, co daje wynik na poziomie 1,86 mln. Na .
    Rynekpierwotny.pl
    > Z tymi pustymi mieszkaniami w Polsce to tak jak w Łodzi.
    > Łódź ma ok 9000 pustych mieszkań jednak ze względu na stan techniczny żadne nie
    nadaje się do zamieszkania.
    > Na przyznanie mieszkania komunalnego/socjalnego w samej Łodzi czeka ok 3tys osob
    Nie do końca jest tak jak napisałeś. Sporo osób czekających na mieszkania to ludzie
    którzy od dziesiątek lat nie płacili czynszu i dewastowali mieszkania. Dla nich nie
    ma mieszkań bo każdego wyremontowanego szkoda. Mieszkają w norach które sami
    stworzyli problem dla miasta zaczyna się jak kamienica z takimi lokatorami idzie do
    kapitalnego remontu. Wtedy miasto musi im dać mieszkania zastępcze. A nie chcą
    przyjąć jak standard jest za niski. Sprawa kończy się w sądzie którzy orzeka eksmisję
    do wskazanego przez miasto mieszkania. Z reguły to jeden pokój z wodą i prądem i
    kiblem na klatce schodowej. W kamienicy w której mieszkam piętro nizej stoi puste
    mieszkanie po remoncie. Na moim piętrze umarł sąsiad i sąsiadka od prawie roku
    mieszka u dzieci. Jak z nią rozmawiałem to mówiła że będzie rezygnowała tylko
    jeszcze nie dorosła do decyzji żeby zrezygnować ale z drugiej strony szkoda jej 750
    złotych miesięcznie płacić za coś z czego nie korzysta. Na innej klatce stoi puste
    mieszkanie do remontu. Właściciel nie robi bo co będzie wydawał kasę jak ma już puste
    po remoncie a byle komu nie wynajmie. To że piszę o paleniu podłoga w piecu nie jest
    wytworem mojej wyobraźni. Miał jeszcze niedawno lokatorów którzy palili podłoga w
    piecu.