    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 10 Nov 2015 13:08:01 -0800 (PST)
    <563f3e74$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <563f9a20$0$22822$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <6...@g...com>
    <3...@g...com>
    <0...@g...com>
    <c...@g...com>
    <0...@g...com>
    <5641fcbc$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <f...@g...com>
    <4...@g...com>
    <a...@g...com>
    <7...@g...com>
    <4...@g...com>
    Subject: Re: A w Krakowie...
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 listopada 2015 21:13:03 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > W dniu wtorek, 10 listopada 2015 20:49:00 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > I teraz jezeli zlikwidujesz koszty
    Kosztem dla Ciebie jest 4,5zl za litr paliwa czy 23%vatu od ceny paliwa?

    > 1 pln + vat, bo bylbym na tym interesie stratny tylko (w duzym
    > uproszczeniu) 1,15gr + VAT (w praktyce troche wiecej). Czyli nagle >WSZYSTKIE

    > Zasada jest prosta - podwyzek podatkow nigdy nie odczuje przedsiebiorca
    > tylko klient koncowy.
    Też trochę zbyt ogolnie ala ja proponuje likwidacje odliczeń bo odliczenia to pola do
    nadużyć.
    > Zaden przedsiebiorca nie bedzie doplacal do swojego
    > interesu tylko podwyzke podatkow zniweluje sobie podwyzka cen swoich uslug
    > / produktow.
    Też troszkę nie tak bo dużo innych składowych może po drodze wyjść. Może tańszą
    ksiegową zatrudni np bo odliczeń nie ma system prosty to mu osoba po 3 fakultetach
    ktorej auto trzeba kupić nie będzie potrzebna.

    > Jak mi samozatrudniony wystawia fakture na 6k brutto to dostaje dokladnie
    > 6k papierow na reke i ani centa mniej.
    I musi zatrudnić księgową by mu podatki zusy i inne odliczenia zrobiła

    > ZUS jest bankrutem - odkladanie w ZUS jest glupie :-) Trzeba odkladac >gdzie
    indziej.
    Przypadkiem zapewne pominełeś temat urlopu bez limitu:)

    > To znaczy, ze zatrudniam takich i za tyle, ile sa warci na rynku. Jezeli >sa warci
    wiecej to z dnia na dzien moga pojsc swiadczyc uslugi do innej >firmy jak sobie
    znajda.
    Rozumiem że żadnych umow z osobami świadczącymi Tobie usługi nie zawierasz?
    Czyli przychodzą, pokaxujesz im serwery, mają coś tam robić a jak im sie znudzi to
    bez konsekwencji papa? Przy okazji każdy z nich po 800GB sobie zgra;)
    > Dla kogo taka sytuacja jest bardziej ryzykowna? :-) Przeciez etat to jest
    > przywiazanie sie lancuchem jak kula u nogi do pracodawcy. Nie wiem wiec
    > dlaczego uwazasz, ze samozatrudnienie jest zle. Ja w tym widze same >zalety.
    Sam chyba pisałeś że gdybyś na etat swoich pracownikow zatrudniał to z torbami byś
    poszedł
    > Szkoda, ze wisi, bo tylko wspierajac polska gospodarke ta bedzie sie >rozwijac.

    I dlatego masz Xperie zamiast KrugermMatza czy myphona?

    > Ło jezu Ty naprawde notatki prowadzisz :)) To bylo 10 lat temu >przynajmniej.

    Dom z niepolkich pustakow 7lat temu budowałeś;)
    > Ale OK - idac tym tropem - ja te serwery kupilem po to zeby swiadczyc >uslugi -
    przede wszystkim Polskim firmom.
    Pisałeś nie tak dawno o klientach z całego świata
    >Kupujac je taniej moglem dla nich swiadczyc
    > tansze uslugi.

    Dobre.

    > W S.C. zonka nie moze byc na etacie :)

    Czyli masz S.C z żoną?

    > Myslisz, ze gdybym ich nie pozyczyl od kumpla, to bym kupil i zaplacil za >nie?
    > No pewnie, ze nie. To nie jest dla mnie kradziez.
    Nie ma to jak wygodne tłumaczenie

    >A karac trzeba tych, co
    > udostepniaja / sprzedaja piraty, a nie tych co sobie od kumpla pozyczaja i
    > nie maja z tego zadnego przychodu. Temat - rzeka. Mam mnostwo softu >legalnego
    (cale oprogramowanie wykorzystywane w firmie),
    Kumpel nie môgł pożyczyć?
    >prywatnie tez >sporo softukupionego legalnie.

    > Przyznaj ilu czlonkow rodziny pali weglem...
    Powiedz czym ma palić mama w domu wybudowanym w 1968 roku?
    Czym miała palić zmarła niedawno moja babcia ktora sama mieszkała w poniemieckim
    domu?
    Czym mają palić teście w mieszkaniu kwaterunkowym z piecem kaflowym?