  • 1. Data: 2013-05-21 21:04:26
    Temat: Agro włóknina wiosenna
    Od: "user" <b...@d...com>

    Witam
    Czy Agro włóknina wiosenna biała nadaje się na ściółkowanie roślin ?
    jest trochę tańsza od czarnej a chcę kupić aby zabezpieczyć przed chwastami
    i przymrozkami które będą w przyszłym tygodniu (3*C)

  • 2. Data: 2013-05-21 22:03:17
    Temat: Re: Agro włóknina wiosenna
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-05-21 21:04, user pisze:
> [...]
    > jest trochę tańsza od czarnej a chcę kupić aby zabezpieczyć przed
    > chwastami i przymrozkami które będą w przyszłym tygodniu (3*C)

    Jak jej nie przysypiesz jakąś korą lub czymś podobnym, to nic nie da, a
    wręcz przeciwnie.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2013-05-21 22:08:59
    Od: "user" <b...@d...com>

    Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Jak jej nie przysypiesz jakąś korą lub czymś podobnym, to nic nie da, a
    >wręcz przeciwnie.

    Rozumiem że jest zbyt lekka. Znalazłem tanią do ściółkowania w Leroy z
    polipropylenu jestem ciekaw jak z przepuszczalnością deszczówki, tam jest
    kiepska piaszczysta ziemia.

  • 4. Data: 2013-05-21 23:26:43
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-05-21 22:08, user pisze:

> [...]
    >
    > Rozumiem że jest zbyt lekka. Znalazłem tanią do ściółkowania w Leroy z
    > polipropylenu jestem ciekaw jak z przepuszczalnością deszczówki, tam

    Tu nie chodzi o to, czy jest lekka, tylko, czy przepuszcza światło.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2013-05-22 20:05:25
    Od: "user" <b...@d...com>

    Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2013-05-21 22:08, user pisze:

    >Tu nie chodzi o to, czy jest lekka, tylko, czy przepuszcza światło.

    Pisałem teraz o ściółkującej, białą na okrycie sobie odpuszczę, przymrozków
    ma nie być.

  • 6. Data: 2013-05-22 20:22:43
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Tu nie chodzi o to, czy jest lekka, tylko, czy przepuszcza światło.

    Hejka. Światło to, jak widać, nieistotny szczegół. Cena, cena się liczy.
    ;-)
    Pozdrawiam skąpo Ja...cki
    PS Do ściółkowania używam tkaninę polipropylenową, czarną w pomarańczową
    kratkę. :-) 5 zł/mb o szerokości 1,60 m. Właśnie teraz eksperymentuję z
    ogórkami.

  • 7. Data: 2013-05-22 21:31:34
    Od: skryba <z...@w...pl>

    W dniu środa, 22 maja 2013 20:22:43 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    Do ściółkowania używam tkaninę polipropylenową, czarną w pomarańczową

    > kratkę. :-) 5 zł/mb o szerokości 1,60 m.

    A, po co jej ta kratka i dlaczego pomarańczowa.
    Pozdrawiam z zaciekawieniem
    skryba

  • 8. Data: 2013-05-23 09:04:39
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "skryba" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > A, po co jej ta kratka i dlaczego pomarańczowa.

    Hejka. Kratka ułatwiła mi precyzyjne wycięcie otworów, przez które
    wykiełkowały ogórki. A dlaczego akurat pomarańczowa, to nie wiem.
    Pozdrawiam kontrastowo Ja...cki

  • 9. Data: 2013-05-23 20:24:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Kratka ułatwiła mi precyzyjne wycięcie otworów, przez które
    > wykiełkowały ogórki. A dlaczego akurat pomarańczowa, to nie wiem.
    > Pozdrawiam kontrastowo Ja...cki

    Bywają też z kratką w kolorze ogórkowym -- do uprawy pomarańczy.

    Jarek

    --
    Podchodzą mnie wolne numery
    (szlofoksy takie, przyjemne)

  • 10. Data: 2013-05-24 08:41:18
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Bywają też z kratką w kolorze ogórkowym -- do uprawy pomarańczy.

    Hejka. Wysoce prawdopodobne, że w przyszłym roku żona przeforsuje uprawę
    fasolki szparagowej na tej tkaninie. Poradź nam "Sokole" jakiego koloru
    kratkę dobrać do fasolki. :-)
    Pozdrawiam chromatycznie Ja...cki