  • Data: 2018-06-09 07:07:23
    Temat: Re: Bajoro do kąpania
    Od: A S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-05 o 11:48, Lisciasty pisze:

    > No właśnie ponoć dają gwarancję i tyle ma to wynieść. Nie wiem jak tam
    > z warunkami geolo u znajomka. Ale woda ma być czysta (wymuszony przepływ
    > przez jakieś małe oczko wodne z bagienkiem obok, pewnie działa to
    > na zasadzie tlenowo-beztlenowego cyklu azotowego jak w akwariach).
    > Zobaczymy, jak się chłop na to zdecyduje to będę robił inwestygacje :>

    W moim oczku/stawie są ryby, nie ma komarów, nie ma żab (choć wiosną
    rechoczą stadami). Podejrzewam, ze kijanki i owadzie larwy stanowią
    pokarm dla ryb.

    Zrobienie obok oczka filtracyjnego mogłoby ten stan całkowicie zmienic.
    Znaczy pojawią się komary, żaby i co tam jeszcze z tej pandory wylezie.

    Fitruje wode wynalazkiem z półzanurzonego wiadra, pompy ogrodowej małej
    mocy, dużego kosza tzw ekspozycyjnego i jednorazowo używanyxh płatów
    najtanszej agrowłókniny. Nikt sie nie kąpie, ale efekt jest znaczący

    pozdro
    --
    A S