  • Data: 2019-07-17 09:29:06
    Temat: Re: Balkon w domu
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie

    Ja mam a właściwie miałem balkon z widokiem na Wawel
    (w Krakowie jak by ktoś nie wiedział:) )
    Wszyscy się zachwyacali jaki super i duży i wogóle itd.
    A my z żoną traktowaliśmy to jako miejsce na pranie.
    I w lecie jest faktycznie super bo dużo prania wchodzi.

    Aż pewnego dnia postawili dwa bloki obok i już nie mam
    widoku na Wawel. I wszyscy przychodzą i mówią jaka szkoda.
    A dla nas ten balkon jest nadal ok.

    Chociaż nie.
    Jak trzeba było remontować to była masakra.
    Bo co prawda dwa pierwsze rzędy płytek szły jak woda
    to ostatni to była masakra tak ciężko szło.

    Generalnie jedni wolą blondynki inni brunetki.

    Ja mam teorię że im prostszy dom mniej tym lepiej.
    Bo dzieciaki i tak będą chciały swoje.
    A robienie remontu mając 70 lat karku to masakra.