    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bednarka na jakiej głębokości?
    Date: Mon, 1 Aug 2011 16:33:43 +0200

    > zasady mówia ze uziomy sie łączy. Ja nie łącze ale wiem dlaczego :-)

    zdradzisz nam :)?

    okopanie dookola domku cenia sobie 600 do 1000zł dom 10m x 10m

    wycena wyglada tak:

    dach prosty dwa spady + dwie jaskolki

    Malowane uchwyty
    Uchwt do Gonsiora 40szt - 500pln/brutto
    Drut odgromowy aluminium - 680pln/brutto
    Uchwyt pod dachówkę - 600pln/bruto
    Puszka regulowana do złącza kontr.4szt - 80pln/brutto
    Rura PCV grubościenna z uchwytami- - 100pln/brutto
    Razem - 1960pln/brutto
    Złącza rynnowe 12szt - ocynk - 30pln lub stal nierdzewna 230pln
    Złącza krzyżowe 12szt - ocynk - 40pln lub stal nierdzewna 290pln

    Bednarka 50kg to ok. 270pln/brutto lub uziomy pionowe koszt od 60 do 120
    pln/brutto w zależności od wykonania i producenta za 3m( z uziomem
    instalacji elektrycznej domu potrzeba 5 jeżeli 3m da dobry wynik).

    Robocizna na dachu 1000pln/netto
    Uziomy na dole 1000pln/netto
    Jeżeli dojdzie kopanie otoku z bednarki 600-1000pln/netto

    Drogo rozsądnie czy tanio?
    pozdrawiam
    AT