    Date: Sun, 24 Apr 2022 23:06:35 +0200
    Subject: Re: Bezpieczna maska spawalnicza dla pocz?tkuj?cego
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 24.04.2022 o 22:41, a a pisze:
> [...]
    AVG.

    wypłacił dożywotnie odszkodowanie, bo zostanie inwalidą

    > kogo obchodzi jakaś gufniana maska polecana przez spamera
    >
    > Jak poleca to niech w niej śpi i doopy nie zawraca
    >
    > Nigdy nie wolno kupować niczego polecanego przez Zenków, bo to spam marketingowy

    Nie jesteś pępkiem świata. Nie do ciebie była kierowana moja odpowiedź,
    ale do autora wątku. Po chuj się wpierdalasz pomiędzy "wódkę, a
    zakąskę", skoro ciebie to nie interesuje i nikogo nie interesuje twoje
    zdanie na ten temat? Nie wypowiadaj się także za innych, zwłaszcza za
    autora tego wątku, który zadał pytanie.

    Ponadto na jakiej podstawie twierdzisz, że moja odpowiedź to spam
    marketingowy? Jestem zwykłym użytkownikiem takiego sprzętu. Zanim
    kupiłem tę maskę, miałem 4 inne w tym także i o wiele droższe, firmowe,
    ale właśnie ta maska mi najlepiej przypadła do gustu i tą informacją się
    dzielę.

    Ty natomiast napierdalasz swoim spamem i zasrywasz tę grupę, przepisując
    internet. Do tego tekstami nie na temat grupy. Aż rzygać się chce jak
    się tu zagląda, bo na 100 twoich gównianych wątków może się trafią ze 2
    normalne nie twojego autorstwa. Wypierdalaj stąd i nie rób tutaj
    śmietnika. Załóż sobie bloga i tam realizuj swoje, chore ambicje. Tutaj
    nikt nie odpowiada na twoje tematy i już prawie wszyscy mają cię w KF-ie.