  • 1. Data: 2022-03-10 14:47:21
    Temat: Bezpieczna maska spawalnicza dla początkującego
    Od: m...@s...com

    Witam!

    Zachciało mi się pobawić w klejenie kawałków metalu. Spawarkę jakoś
    wybrałem, teraz to co naprawdę ważne: ochrona oczu.

    Tradycyjna ze stałym filtrem czy z automatycznym ściemnianiem?
    Na co zwracać uwagę? Czego unikać?
    Czy automatyczne "firmówki" np. Bestera różnią się czymkolwiek od
    Chińczyków typu Verda czy Ideal?

    Z góry dzięki za opinie!
    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2022-03-10 17:57:09
    Temat: Re: Bezpieczna maska spawalnicza dla poczštkujšcego
    Od: darius jack <h...@g...com>

    On Thursday, March 10, 2022 at 2:44:00 PM UTC+1, m...@s...com wrote:
> [...]
    > Na co zwracać uwagę? Czego unikać?
    > Czy automatyczne "firmówki" np. Bestera różnią się czymkolwiek od

    spawanie to nie robota dla amatora duraka, spamera

    Spawanie to ryzyko poparzenia, pożaru, nawdychania się par metalu, żelazna płuca -
    choroba spawaczy.

    Nigdy nie wolno aby spamer samodzielnie się uczył spawanie.

    Tydzień na obserwację spawacza, co jest kumaty,
    tydzień próby pod nadzorem spawacza

    dalej nauka teorii
    i za miesiąc pierwsze samodzielne próby.

    Spawanie to ryzyko porażenia prądem i grunt musi być suchy
    to ryzyko poparzeń nóg, stóp i buty muszą mieć zabezpieczenie, podobnie muszą być
    osłony spawalnicze na nogi

    Maska chroni oczy przed pryskaniem metalu, oparami i chroni oczy przed wypaleniem UV

    Ale nigdy nie wolno samodzielnie brać się za spawanie , bez nadzoru spawacza, bo to
    nie robota dla Zenków, Bolków

  • 3. Data: 2022-03-11 10:18:53
    Temat: Re: Bezpieczna maska spawalnicza dla pocz?tkuj?cego
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 10.03.2022 o 14:47, m...@s...com pisze:
> [...]
    > Na co zwracać uwagę? Czego unikać?
    > Czy automatyczne "firmówki" np. Bestera różnią się czymkolwiek od

    Polecam przyłbice Sherman V4 oraz V5

    Bardzo dobry stosunek jakości do ceny oraz możliwość bardzo łatwej
    wymiany baterii zasilającej maskę.

    W większości przyłbic innych firm aby wymienić baterię trzeba rozkręcić
    całą obudowę elektroniki, wylutować starą baterię i wlutować nową.

    W przyłbicach Sherman baterie umieszczone są tak, aby wymianę mogła
    dokonać każda osoba samodzielnie bez rozkręcania kasety z elektroniką.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 4. Data: 2022-03-11 12:55:48
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 11 March 2022 at 10:18:57 UTC+1, Uzytkownik wrote:

> [...]
    >

    > --
    > Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    nie wolno ci niczego polecać, gdy nie bierzesz za to żadnej odpowiedzialności

    Zenek kupi spawarkę i poparzy ręce, nogi podczas spawania i zechce abyś mu wypłacił
    dożywotnie odszkodowanie, bo zostanie inwalidą

  • 5. Data: 2022-04-24 22:22:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 11.03.2022 o 12:55, a a pisze:

    > nie wolno ci niczego polecać, gdy nie bierzesz za to żadnej odpowiedzialności
    >
    > Zenek kupi spawarkę i poparzy ręce, nogi podczas spawania i zechce abyś mu wypłacił
    dożywotnie odszkodowanie, bo zostanie inwalidą

    Pierdolnij się w łeb. Ja nie polecam masek produkowanych przez jakiegoś
    idiotę podpisującego się na grupach jako a a, ale maski, które są w
    normalnej sprzedaży, które posiadają certyfikat bezpieczeństwa oraz
    instrukcję obsługi.

    Jak czytam twoje głupoty jakie wypisujesz na grupach dyskusyjnych to
    naprawdę mocno się zastanawiam czy ludzie mogą być aż tak jebnięci w
    dekiel jak Ty? A może faktycznie jesteś tak głupi, boś jest sztuczną
    inteligencją?

  • 6. Data: 2022-04-24 22:41:18
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 24 April 2022 at 22:23:33 UTC+2, Uzytkownik wrote:

> [...]
    > naprawdę mocno się zastanawiam czy ludzie mogą być aż tak jebnięci w
    > dekiel jak Ty? A może faktycznie jesteś tak głupi, boś jest sztuczną
    kogo obchodzi jakaś gufniana maska polecana przez spamera

    Jak poleca to niech w niej śpi i doopy nie zawraca

    Nigdy nie wolno kupować niczego polecanego przez Zenków, bo to spam marketingowy

  • 7. Data: 2022-04-24 23:06:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 24.04.2022 o 22:41, a a pisze:

> [...]
    >
    > Jak poleca to niech w niej śpi i doopy nie zawraca
    >
    > Nigdy nie wolno kupować niczego polecanego przez Zenków, bo to spam marketingowy

    Nie jesteś pępkiem świata. Nie do ciebie była kierowana moja odpowiedź,
    ale do autora wątku. Po chuj się wpierdalasz pomiędzy "wódkę, a
    zakąskę", skoro ciebie to nie interesuje i nikogo nie interesuje twoje
    zdanie na ten temat? Nie wypowiadaj się także za innych, zwłaszcza za
    autora tego wątku, który zadał pytanie.

    Ponadto na jakiej podstawie twierdzisz, że moja odpowiedź to spam
    marketingowy? Jestem zwykłym użytkownikiem takiego sprzętu. Zanim
    kupiłem tę maskę, miałem 4 inne w tym także i o wiele droższe, firmowe,
    ale właśnie ta maska mi najlepiej przypadła do gustu i tą informacją się
    dzielę.

    Ty natomiast napierdalasz swoim spamem i zasrywasz tę grupę, przepisując
    internet. Do tego tekstami nie na temat grupy. Aż rzygać się chce jak
    się tu zagląda, bo na 100 twoich gównianych wątków może się trafią ze 2
    normalne nie twojego autorstwa. Wypierdalaj stąd i nie rób tutaj
    śmietnika. Załóż sobie bloga i tam realizuj swoje, chore ambicje. Tutaj
    nikt nie odpowiada na twoje tematy i już prawie wszyscy mają cię w KF-ie.

  • 8. Data: 2022-04-24 23:30:11
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 24 April 2022 at 23:06:51 UTC+2, Uzytkownik wrote:

    AVG.

    wypłacił dożywotnie odszkodowanie, bo zostanie inwalidą

    doopek spamuje grupę syfem reklamowym
    ale nikt doopka nie słucha

  • 9. Data: 2022-04-25 22:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

> [...]
    > tam realizuj swoje, chore ambicje. Tutaj nikt nie odpowiada na
    > twoje tematy i już prawie wszyscy mają cię w KF-ie.

    No własnie... Wiec dlaczego wyciągasz ludziom gówno z kibla?
    Przeciez to jest jakis chory psychicznie gosc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 10. Data: 2022-04-25 23:09:25
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 25 April 2022 at 23:00:03 UTC+2, Budzik wrote:
> [...]
    > Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    on jest pierdolnienty i usiłuje syf sprzedac niekumatym Zenkom
    a nie wie, że tej grupy nikt nie czyta, poza hobbystami, co nic nie kupują

    Wszystkie jego nagłówki to jest reklama syfu dla niekumatych