  • 1. Data: 2022-03-10 11:09:03
    Temat: Re: Amerykanie dalej wkręcają nas do wojny z Rosją
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-03-10 o 10:30, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:

    > Za tobą pizdziak vel runt dziura w dupie z Klewek w pracy stał zasłużony nazista co
    na szwabski NFZ miał kartkę na ruchanie.

    w dniu 2022-02-24 o 15:21, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADAŁ na
    pl.soc.polityka:

    "Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego
    istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili
    klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan
    wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie
    mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."

    do budy zawszony kundlu! DO BUDY PSYCHOLU! do budy kanalio!