  • 1. Data: 2022-03-10 15:49:32
    Temat: Wojna i sabotażyści wokół naszych domostw na wsiach
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    Czy też tak macie, że chodzicie po okolicy, po polach, okolicznych
    pustkowiach, lasach, w poszukiwaniu kacapskich dywersantów? Np czy nie
    ma znaczników gdzieś przyklejonych na drzewach czy słupach?

    Widzieliście pewnie, że dywersanci oznaczają różne miejsca
    prawdopodobnie dla artylerii, takimi jakby odblaskami, robią krzyżyki
    farbą świecącą czy wbijają w ziemię jakąś elektronikę.

    Mam niedaleko Królewiec, wieżę telewizyjną niedaleko, wojska tu nie ma
    ale jest teren morenowy, polodowcowy i helikoptery mogą się
    przemieszczać tymi wąwozami.

    Ja chodzę tak sobie z psem i robię obcinkę czy coś podejrzanego się nie
    dzieje, a wy?
    Patrzę z okna jakby tu z Javelina czy NLAW przywalić kacapom czy gdzie
    zrobić punkt obserwacyjny do ostrzału wrogich helikopterów z Pioruna czy
    Gromu :-)

  • 2. Data: 2022-03-10 17:15:29
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 10.03.2022 o 15:49, KIKI pisze:
> [...]
    > Patrzę z okna jakby tu z Javelina czy NLAW przywalić kacapom czy gdzie
    > zrobić punkt obserwacyjny do ostrzału wrogich helikopterów z Pioruna czy

    zawsze byles niezle pierdolniety