eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe. › Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Date: Fri, 29 Nov 2013 11:50:46 +0100
    <l78d2f$i3t$1@dont-email.me> <l79ll1$jo1$1@speranza.aioe.org>
    <l79mbc$2r9$1@dont-email.me> <l79no1$1au$2@usenet.news.interia.pl>
    <l79o4v$am9$1@dont-email.me> <l79oim$3ag$1@usenet.news.interia.pl>
    <l79p8r$h0r$1@dont-email.me> <l79ppi$5v3$1@usenet.news.interia.pl>
    <l79q7h$ljf$1@dont-email.me> <l79qm6$7vp$1@usenet.news.interia.pl>

    On 2013-11-29 11:35, Maniek4 wrote:
    > I tak w tym normalnym kraju zwijaja stoliki, rozkrecaja bar, wynosza
    > zastawe i robia studio foto? I tak co dzien? Tam to dopiero musi byc
    > fajnie. I banany leca z nieba tak jak deszcz?

    Kurwa Maniek nie załamuj mnie.... ktoś się pod Ciebie podszywa czy
    napisałem, że w normalnym kraju *MOŻESZ* - pewnie nikt tak nie robi z
    pierdyliona powodów.

    > Jezeli Twoja wrazliwosc estetyczna pozwala na robienie knajpy w
    > oczysczalni sciekow to mi nic do tego.

    NIC???
    Toż właśnie przed chwilą napisałeś, że sobie tego nie życzysz!
    To mnie NIC do tego jeśli masz taką zachciankę ale jeśli kogoś otrujesz
    to powinieneś mieć przesrane - tu prawo powinno być bardzo surowe a nie
    jest przecież.

    > Ja sie ciesze, ze po zjedzeniu
    > pizzy w knajpie istnieje statystycznie male prawdopodobienstwo, ze sie
    > od tego rozchoruje.

    I dlatego armia urzędników rośnie...
    Ale nic to - Maniek ma dobre samopoczucie.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info