  • Data: 2019-12-19 11:41:42
    Temat: Re: Biznes na fotowoltaice
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, December 17, 2019 at 11:22:45 PM UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
    >Dwutlenek węgla jest surowcem do produkcji rolnej tak samo ja nawozy.
    > Bez niego nie ma zarcia. W atmosferze jest go bardzo malo, śladowe ilości.
    > Jeszcze go wystarcza ale jak ilość ludzi urośnie do kilkunastu miliardow to może
    > go zabraknąć. Nie powierzchnia pod uprawy jest problemem bo miejsca jest dużo.
    > Bez dwutlenku węgla nic nie urośnie.

    Nie do konca, na suchych obszarach instalowanie nawadniania, odsalania wody z oceanow
    itp sie nie raczej nie kalkuluje, wiec uprawy sa tam, gdzie cos juz rosnie, cos,
    czyli glownie lasy :(

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/nauka/17239
    32,1,ludzkosc-wyciela-juz-50-proc-lasow-naturalnych-
    ziemi.read

    Zamieniamy cos, co bujnie rosnie, pochlania CO2, magazynuje wode, produkuje tlen,...
    na pole uprawne, ktore przy okazji ma znikomy procent tych funkcji lasu. CO2 raczej
    nie braknie, a bedzie go wrecz wiecej...